Faktabørs

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Fakta er at jeg ligger topp 40 kun med premium konto. Har vært oppe på rank 5 faktisk.

(yes)
Fakta er at jeg ikke har begynt å brukte PP og dermed ikke har hatt premium konto.
Jeg har nå rank 6, hadde rank 4 i går og i natt så jeg har nok gjort noe feil, ellers er ikke den prestasjonen allverden :hmm:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
(yes)
Fakta er at jeg ikke har begynt å brukte PP og dermed ikke har hatt premium konto.
Jeg har nå rank 6, hadde rank 4 i går og i natt så jeg har nok gjort noe feil, ellers er ikke den prestasjonen allverden :hmm:

Jeje, dette er andre gangen du skriver det på forumet.
Det virker mer som at du er stolt over å ligge der oppe nå. :razz:
 

DeletedUser

Guest
bekreftes! fakta er at det er gamelt nytt


slenger inn fakta nr 2 :p fakta er at Znipp bygger ressfelt og vill vere i andre enden av topp 20 innen kort tid
 

DeletedUser

Guest
Fakta at det kommer alt forlite fakta og rykter på v14 forummet
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at Supperådet er å regne med..har det fra høyeste hold.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at 7 stammer på topp 10 stinker, når man ser på gjennomsnitt. Jeg bare sier massrek.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er, at 7 stammer på topp 10 stinker, når man ser på gjennomsnitt. Jeg bare sier massrek.

Hvordan kan du si at de stinker, når det er så tidlig i spillet? For alt du vet kan jo en av disse 7 stammene adle deg og gjengen din ned til grus. Ikke at de vil det, jeg sier bare at det er mulig.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at når jeg skriver stinker, mener jeg det ikke negativt...jeg bare ser på snittet. Og fakta er, at alle ka adle min "gjeng" i grus, vi er ikke proffe.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Åh, neida...vi er ganske vanlige dødelige...men fakta er, at vi går igjen. Men fakta er, at 2 av topp 10 stammene sliter.
 
Topp