Faktabørs

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Helt ærlig så vil jeg si som dg44

tja vi kan si både og :)

Finnes en del gode folk som ønsker et bra sammarbeid, bare se på aksjonen som var mot fini sist da de faktisk sa ifra.

Men virker i tillegg som det finnes enkelte individer som vil kjøre sitt eget løp, ikke veldig uvanlig når det ikke er en premade stamme, tror i hvertfall ikke det var premade stamme. Men de fleste av disse inviduelle spillerne ser ut for meg som at de har forlatt skuta nå.

Så håper vi slipper flere slike episoder. Ellers skal det jo også sies at selv om det var en flott aksjon som nesten tok knekken på fini kontoen så har dere ikke fått noe gratis tror jeg.

Å si at Slumpi skyter seg selv i foten blir ikke helt riktig, han forsvarer stammen sin noe jeg synes er bra :)
Men så klart alt var ikke helt bra i den nevnte episoden og kanskje det finnes årsaker innad i stammen som gjorde at de ikke gadd å prøve mer. Hvem vet?

Men om man skla si fini mistet byene pga stammen, så tar man bort kreds fra folka som faktisk gjennomførte aksjonen.
Detter er ikke første eller siste personen som går ned på verdenen, selv om de fleste andre spillere har valgt å si fra dersom de gir opp
 

DeletedUser

Guest
Dette er både smertefullt og pinlig. En full same har adlet en by av meg.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Fakta er at hvis man legger litt godvilje til kan faktisk SUP minne litt om Norge og deler av Sverige slik de ser ut på kartet nå :razz:

EDIT: Okay, du må kanskje legge inn ganske mye godvilje, men det er der! Deler av det i alle fall.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hvorfor skulle resten av -T-H- bry seg om at Fini nedadles, hvis -T-H- uansett bare er en anarkistisk stamme hvor alle styrer på med sin egen konto, i sitt eget område?

To be fair, så hadde han fått en god del støtte fra -TH-, og han har fortsatt pdd. støtte fra -TH-.
I dag er det i form av stacks på sine gjenværende store byer, slik at vi skal la de være i fred.

Noe vi selvsagt ikke kommer til å gjøre uansett.

Finnes en del gode folk som ønsker et bra sammarbeid, bare se på aksjonen som var mot fini sist da de faktisk sa ifra.
Hvilken aksjon var dette? Aldri hørt om.
 

battis0

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fakta er at jeg blir meget takknemlig for en oppdatering på hva som har skjedd i denne verdenen frem til nå.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Litt tilbake til Fini og unnskyldningene om at spillerne er på ferie osv. Er det ikke ganske dumt å være litt tøff i kjeften mot fiendene sine på forum, også bare forsvinne på ferie ikke så lenge etterpå?

Jeg vil kalle det en taktisk blunder.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Må si meg helt enig i at det er jeg enig i.

Det var i hvertfall en fyr på den tidligere fini kontoen som påsto både at han var best og at han egentlig ikke trengte støtten kontoen hadde fått, pga sine sinnsyke tw skills. Og nei det var ikke bare kødd heller. Vet nok alt for lite om hva som skjedde blandt de 3 opprinnelige eierne av kontoen, men i det minste gav de kontoen videre til gode nye hender, selv om det ble i siste liten.

Men nok et fakta er jo at det å være tøff i kjeften er morro :)
 

DeletedUser

Guest
True that, benja ;)
Fakta er at å være tøff i kjeften er en av mine beste tw-egenskaper.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Må si meg helt enig i at det er jeg enig i.
Og jeg er helt enig i at jeg er enig i det ;)

Det var i hvertfall en fyr på den tidligere fini kontoen som påsto både at han var best og at han egentlig ikke trengte støtten kontoen hadde fått, pga sine sinnsyke tw skills. Og nei det var ikke bare kødd heller. Vet nok alt for lite om hva som skjedde blandt de 3 opprinnelige eierne av kontoen, men i det minste gav de kontoen videre til gode nye hender, selv om det ble i siste liten.
Alltid søtt når det skjer :tunge:

Men nok et fakta er jo at det å være tøff i kjeften er morro :)
Det er morsomt, ja. Har nok blitt litt for blaut med åra jeg.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Når man sitter god og fyllesjuk og leser gjennom forum så finner man noe mer man har lyst til å kommentere.

Så da bombanderer jeg litt med fakta rundt chilli:

Hvorfor i all verden ville -T-H- ha chilli når det var den enkleste Barontargeten å adle?

Ser at det er mye drittkasting omkring chilli, her. Griet dere skal få et poeng fordi jeg har valgt å ikke angripe henne tidligere i spillet pga jeg rett og slett liker henne, har spilt med henne tidligere, og synes hun er ei grei jente. Og om hun trives så får du ikke en mer lojal og grei medspiller. Hun støtter der hun kan og prøver alltid å lære.

Fordi chilli har garantert lekki info til TH.

Er det en ting jeg vet så er det at chilli ikke er noen spion, hun kjenner mange på spillet,
og har god tilgang til å finne ut en del gjennom disse folkene.
Men opp gjennom tiden som jeg har kjent henne så har hun aldri villet bruke disse kildene til å spre info videre.
Dette har jeg stor respekt for, og derfor også stor respekt for jenta bak denne kontoen.

Om dere virkelig vil vite hvorfor jeg tror hun joinet stammen, så vil jeg påstå at det skyldes at hun er flink til å lage god stemning.
Og fordi vi var flere som gikk god for henne. Blandt annet meg. Ut fra hva jeg har hørt så trivdes hun ikke i baron, bga en viss person som slengte med leppa. Og da er det deres tap og vår gain.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ser at det er mye drittkasting omkring chilli, her. Griet dere skal få et poeng fordi jeg har valgt å ikke angripe henne tidligere i spillet pga jeg rett og slett liker henne, har spilt med henne tidligere, og synes hun er ei grei jente. Og om hun trives så får du ikke en mer lojal og grei medspiller. Hun støtter der hun kan og prøver alltid å lære.

Snakker du generelt nå eller i forhold til -T-H-? Dette utsagnet faller på sin egen urimelighet. Jo, du finner faktisk mer lojale spillere, som ikke går over til en fiendestamme.

Noe jeg stusser over at Chilli faktisk har vært i Baron så lenge, og hvorfor ikke hun har gått til -T-H- før nå? For meg høres det ut som at det er litt mer ugler i mosen når ting tar så lang tid. Det kan selvsagt være tilfelle at det du sier her er sant, men i mine år som TW-spiller har jeg vært med på å få spillere fra fiendestammer over til min stamme, og ofte så har vært litt "vennetjenester" i forkant. Spesielt med tanke på at spilleren er såpass liten og ikke kommer over av en ren taktisk årsak.

Jeg mener ikke det er feil å ta inn spillere fra fiendestammer, sånt skjer hele tida. Tror i grunn bare Baron er fornøyd med å bli kvitt en potensiell spion og en spiller som kanskje ikke helt levde opp til nivået som var forventet i forhold til resten av stammen.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Legg merke til:

Og om hun trives så får du ikke en mer lojal og grei medspiller.
 

DeletedUser

Guest
Synes på generelt grunnlag at å ha trivsel som en avgjørende faktor for å måle lojalitet, blir veldig feil.
 
Topp