Faktabørs

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
4G er raskere enn Wi-Fi.
Generelt sett; nei. Det kommer selvfølgelig an på hvor raskt wi-fi-nettet er, men et gjennomsnittlig wi-fi er raskere enn 4G. En basketballspiller kan selvfølgelig også være bedre i fotball enn en fotballspillere, men stort sett vil tilfellet være det motsatte av åpenbare grunner.

Selv merker jeg relativt liten forskjell på 3G og 4G, i og med at jeg ikke merker forsinkelse noen av stedene. På nedlastinger og lignende derimot..
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
du har riktig Henrik :) men forskjellen er egentlig ganske stor når det kommer til 3G og 4G :) prøv å åpne en nettside med 2 telefoner.. en med 4G og en med 3G så ser du at det er noen sekunder forskjell kun på åpningen samt når du skal til nye sider.. og nedlastninga er vel også relativt raskere med 4G;) men sant som du sier.. selv om det ser ut som 4G går superkjapt så kan det ikke konkurere mot enkelte wi-fi nett.. men samtidig.. har du det dårligste tilbudet på nett osv, er 4G mye mye bedre..
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Fakta er vel at 4g-nettet ikke er helt ferdig oppsatt over norge enda.
Fakta er også at ORH ikke har kommet med noen uttalelse om hva vitsen med denne mergen var?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
vitsen med denne mergen var rett og slett for å samle stammene, bedre kommunikasjon, fjerne de innaktive i prosessen, samt en rekke andre ting som ikke blir tatt på forum ;)
 

DeletedUser

Guest
Men alle må huske at når MyTH og Baron merga, så var det negativt.
Nå som RoEm og -T-H- merger, er det bare rosenrøde skyer og nugatti. :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
du har riktig Henrik :) men forskjellen er egentlig ganske stor når det kommer til 3G og 4G :) prøv å åpne en nettside med 2 telefoner.. en med 4G og en med 3G så ser du at det er noen sekunder forskjell kun på åpningen samt når du skal til nye sider.. og nedlastninga er vel også relativt raskere med 4G;) men sant som du sier.. selv om det ser ut som 4G går superkjapt så kan det ikke konkurere mot enkelte wi-fi nett.. men samtidig.. har du det dårligste tilbudet på nett osv, er 4G mye mye bedre..

Mener da selvfølgelig skolenettet, da det er der han ikke har der.
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Mener da selvfølgelig skolenettet, da det er der han ikke har der.

På skolenettet er hastigheten begrensett for hver enkelt. Av den åpenbare grunn at mange skal kunne bruke det samtidig.

Og når det gjelder 3G og 4G vil 4G være raskest, men du må være mye nærmere senderen enn om du skal bruke 3G. Det har med at 4G bruker en mye høyere frekvens enn 3G og derfor blir pakketapet fort veldig stort. Når du kommer et stykke unna senderen.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
du har riktig Henrik :) men forskjellen er egentlig ganske stor når det kommer til 3G og 4G :) prøv å åpne en nettside med 2 telefoner.. en med 4G og en med 3G så ser du at det er noen sekunder forskjell kun på åpningen samt når du skal til nye sider.. og nedlastninga er vel også relativt raskere med 4G;) men sant som du sier.. selv om det ser ut som 4G går superkjapt så kan det ikke konkurere mot enkelte wi-fi nett.. men samtidig.. har du det dårligste tilbudet på nett osv, er 4G mye mye bedre..
Forskjellen er nok stor, ja. Men selv med 3G laster vel siden på maks 1-2 sekunder (TV 2 osv), så jeg merker faktisk ingen forskjell. Rekker ikke å tenke i tiden fra jeg bekrefter sidevalget til jeg faktisk er inne på siden...
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Synes da Legenden og Luapix virker aktive..

Altså... Jeg og legenden skulle bli igjen i TH en liten stund for å føre over nødvendige forumposter og det vi anså som viktige for historien til stammen før vi dro. Men så fikk jo jeg en aksjon mot meg, og har siden søndag ettermiddag vært uten strøm. Legenden har vært en del opptatt han også, så det ble ikke like kjapp overgang som vi planla.

Regner med at det blir i løpet av ett par dager :)
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Altså... Jeg og legenden skulle bli igjen i TH en liten stund for å føre over nødvendige forumposter og det vi anså som viktige for historien til stammen før vi dro. Men så fikk jo jeg en aksjon mot meg, og har siden søndag ettermiddag vært uten strøm. Legenden har vært en del opptatt han også, så det ble ikke like kjapp overgang som vi planla.

Regner med at det blir i løpet av ett par dager :)

Bare kom med fakta, dere er livredde for negativ stats med det samme i den nye stammen deres ORH :p
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Bare kom med fakta, dere er livredde for negativ stats med det samme i den nye stammen deres ORH :p

Hvis dette hadde vært grunnen, hvorfor skulle vi da tatt inn enn spiller som feks Melisandre? Nei... du må værsågod å komme me bullshit, men du blir slått ned med fakta :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Bare kom med fakta, dere er livredde for negativ stats med det samme i den nye stammen deres ORH :p

må være det dummeste jeg har hørt. Livredde for negative stats? wake up.. Slumpi har gitt deg grunnen, om du ikke tror på det får det være synd for deg..

Dette er en faktabørs, så om du skal komme med slike anklager så ser jeg vennligst at du poster den i ryktebørsen der rykter hører hjemme.. Vi setter pris på spillerne vi har i alliansen og alle som vil får lovt til å bli med videre til ORH.
 
Topp