Faktabørs

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at jeg nu har brukt 10 min på, ganske interessant lesing. ( og de som skjønner ironi gir meg grønt rykte, resten unnlater å stemme ). Debatt som startet med røde contra grønne rykter gikk deretter over i en fase, hvor man erklærte sin kjærlighet til hverandre, så bevæget temaet seg over i lett svevende frem-og tilbake argumentasjoner om, ja hva var det egentlig dettte handlet om...tapte tråden her.

Men kjære dere to....hvorfor ikke bare si det som det er....vi er glade i hverandre og vil at hele tw ska vite om dette.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er, at jeg nu har brukt 10 min på, ganske interessant lesing. ( og de som skjønner ironi gir meg grønt rykte, resten unnlater å stemme ). Debatt som startet med røde contra grønne rykter gikk deretter over i en fase, hvor man erklærte sin kjærlighet til hverandre, så bevæget temaet seg over i lett svevende frem-og tilbake argumentasjoner om, ja hva var det egentlig dettte handlet om...tapte tråden her.

Men kjære dere to....hvorfor ikke bare si det som det er....vi er glade i hverandre og vil at hele tw ska vite om dette.

:D Du har gitt for mye rykte over de siste 24 timene. Prøv igjen senere. (Tenkte å gi grønt) (rofl)
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Har heile to fakta eg vil komma med her.

Fakta 1 er at eg ikkje får gi Gert noko rykte før eg har gitt andre eit rykte.. Utfordringa vert då å finna nokon andre som fortjene eit grønnt rykte(angel)

Fakta 2 er at så lenge ein mate forumstroll, får ein ikkje slutt på evt uønska debattar.

Går ikkje av veien for ein god diskusjon, så lenge den er sakleg og ikkje går på person. Søren da vart 3 fakta :gjeip:
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Kanskje tidlig i verdenen, men myth har ikke imponert meg enda, og har ikke taklet motstand så bra som jeg forventet de skulle gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje tidlig i verdenen, men myth har ikke imponert meg enda, og har ikke taklet motstand så bra som jeg forventet de skulle gjøre.

Du forventer at en stamme med folk som er rundt 18 og godt over det i alder sitter hjemme en fredagskveld? jaja, bare vent til uka kommer.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Er det så mye bedre til uka da? HVis det er folk godt over 18 har de vell nok med arbeid og slikt til uka? :razz:
 

DeletedUser

Guest
Kanskje tidlig i verdenen, men myth har ikke imponert meg enda, og har ikke taklet motstand så bra som jeg forventet de skulle gjøre.

For å si det mildt så har vi taklet denne motstanden til de grader bedre enn dere i -T-H- for eksempel takler kritikk. Dere imponerte meg heller ikke så mye når jeg gikk for hovedbyen til imfa0us, og du vet ingenting om situasjonen og hva som har skjedd, så du burde kanskje ikke uttale deg om det i det hele tatt.
Kan også nevne at deres måte å takle motstand på (som er å kicke dem som sliter og ta inn nye folk med mer poeng), den er ikke imponerende.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Forventer ikke at en hel stamme fester hver fredagskveld heller. Hvis de ikke kan ha litt aktivitet på en fredagskveld så tviler jeg på at de kan holde seg på topp 5 lenge.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
For å si det mildt så har vi taklet denne motstanden til de grader bedre enn dere i -T-H- for eksempel takler kritikk. Dere imponerte meg heller ikke så mye når jeg gikk for hovedbyen til imfa0us, og du vet ingenting om situasjonen og hva som har skjedd, så du burde kanskje ikke uttale deg om det i det hele tatt.
Kan også nevne at deres måte å takle motstand på (som er å kicke dem som sliter og ta inn nye folk med mer poeng), den er ikke imponerende.

Hvordan kan du hjelpe noen som ikke sier et ord? Imfa0us ble kicket med god begrunnelse, og jeg tviler på at du vet hvorfor foll blir kicket fra TH.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan du hjelpe noen som ikke sier et ord? Imfa0us ble kicket med god begrunnelse, og jeg tviler på at du vet hvorfor foll blir kicket fra TH.

Jo det vet jeg veldig godt, fordi jeg fikk selv tilbud om at meg å PolarBear kunne komme inn i stammen når dere allerede var 25, og da fikk jeg beskjed om at dere var villige til å kicke folk med mindre poeng for å ta inn oss.
Hvorfor invitere en som ikke sier et ord? Jo det må vel være fordi dere ville stige i poeng.
Så der har du èn grunn til at folk blir kicket.
 

DeletedUser

Guest
Forventer ikke at en hel stamme fester hver fredagskveld heller. Hvis de ikke kan ha litt aktivitet på en fredagskveld så tviler jeg på at de kan holde seg på topp 5 lenge.

dette har no eg kombinert i en årrekke så det e null problem, sålenge fi ikkje kan finne ut når man e på fylla e jo det ikkje store problemet..
 

DeletedUser

Guest
Tror alle stammer er litt hårsår om det ikke går deres vei og det blir omdiskutert på offentlig forum. Både MyTH som TH og alle andre stammer. :) Vi vet vel heller ikke så mye om MyTH sin situasjon akkurat som de ikke vet så mye om våres begrunnelser til akkurat hvorfor den personen ble kicka. Eller vet vi kanskje mer en MyTH tror vi vet?.. Vi har tidligere hatt noen svake ledd i TH som heller valgte å slutte ved motstand en å motta hjelp til å bygge seg opp igjen. Vi kicker ikke folk med begrunnelse for at de får litt ODD eller mister en by. Det er bare slemt :Neutral:

Håper virkelig det er flere avholds TW-spillere på V14 en meg, hvis ikke så vet jeg når jeg skal ha aksjoner ivertfall :razz:
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Skal ikke si så alt for mye, men et fakta er vell at ei god fyll må til i alle stammer nå og da.

Det andre faktaet er vell at uten kommunikasjon så er det vanskelig å støtte,
ingen som ikke blir støttet her i stammen om de ber om hjelp i en rimelig grei tid på forhånd.
Og spillere som ikke kommuniserer i det hele tatt er kanskje ikke verd å ta med seg videre slik som tilfellet var med Imfa0us.

Fakta som man kanskje heller må ta med seg videre er å få forbedret kommunikasjonen hos alle medlemmene, ved å sette større krav til verbal aktivitet.
 

DeletedUser

Guest
Alle i Myth er ute hver kveld, vi er alle en gjeng som er på en stor fylletur sammen.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Du forventer at en stamme med folk som er rundt 18 og godt over det i alder sitter hjemme en fredagskveld? jaja, bare vent til uka kommer.

Fakta er, at jeg trives best i en stamme hvor flertallet er yngre enn meg. Og det vil si at jeg trives med alle, da jeg sjeldent møter folk som er eldre, bedre, klogere eller mer fornuftig enn meg.
 
Topp