Faktabørsen

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tror de har i Tromsø og Kr.sand også, så da burde en av dem være aktuelle...
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
N-F Erklærte krig mot HG og WAW i går eller dagen før der igjen... Er ikke helt sikker:)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at UGD har gått fra noe som så ut som en elite stamme, til masserekk.:eek:

De har rekruttert mange VS medlemmer, så kanskje de har blitt smittet av masserekk-virsuet? :p
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at UGD har gått fra noe som så ut som en elite stamme, til masserekk.:eek:

De har rekruttert mange VS medlemmer, så kanskje de har blitt smittet av masserekk-virsuet? :p

Avkreftes. De gutta der vet hva de driver med, tar nok inn folk som faktisk kanskje kan gjøre noe.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Tja... Det lille jeg har sett til UGD er ikke überimponerende, så om de tar inn litt skrot og rot skulle ikke det forundre meg.
 

DeletedUser

Guest
dere rekrutterer så tw serverene går varmt :D

Ser jo bare hvordan dere rekrutterer idag.
 

DeletedUser

Guest
CARPE RECTUM synes ikke det er mye med 6 spillere på 60 minutter. Definisjonen på masserekkruttering er ikke å rekruttere noen få spillere på veldig kort tid. Om de masserekrutterer er en annen sak.
 

DeletedUser

Guest
N-F Erklærte krig mot HG og WAW i går eller dagen før der igjen... Er ikke helt sikker:)

Fakta er at N-F er en av flere stammer som har erklært krig mot WAW. Men det som er morsomt er at alle har en fellesnevner, IAP med VA. VA bruker alle småtassene rundt seg til å krige for dem mens de selv bruker opp deff stykene deres i eget forsvar. Dirty spill men god plan :)
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Fakta er at N-F er en av flere stammer som har erklært krig mot WAW. Men det som er morsomt er at alle har en fellesnevner, IAP med VA. VA bruker alle småtassene rundt seg til å krige for dem mens de selv bruker opp deff stykene deres i eget forsvar. Dirty spill men god plan :)

GENIALT:cool:
Det skal eg å gjøre når eg blir større:D
VA er forbildet MITT:eek:
DEUS. ER GUD:eek:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at N-F er en av flere stammer som har erklært krig mot WAW. Men det som er morsomt er at alle har en fellesnevner, IAP med VA. VA bruker alle småtassene rundt seg til å krige for dem mens de selv bruker opp deff stykene deres i eget forsvar. Dirty spill men god plan :)

Denne hører nok til på ryktebørsen fordi vi har ingen IAP med N-F per dags dato.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ikke VA som har det. Er cresta som har ally og Iap med små stammer i håp om og ta ut WaW og HG. Siste krempetrekning? ;)
 
Topp