Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg trenger en til å spraye meg med ressusser i nord!

Zippy er så lat :mad:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vil gjerne ha noen flere incs IP, klarer dere å mekke det? :)

Er litt gøy å drepe tropper, dere burde prøve ;)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Beklager, vi har vist ikke tid i dag. Vi ska i kirke i dag.....eller var det pubben? husker ikke. Får spørge ledelsen.
 

DeletedUser

Guest
Fakta at paausan tapte mot den heltemodige Lord Sayver i readlingskrigen om 439|483 som jeg vant glatt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Fakta at paausan tapte mot den heltemodige Lord Sayver i readlingskrigen om 439|483 som jeg vant glatt :cool:

hehe, at adelsmannen min suger er jo litt uflaks da, han har fått masse kjeft for en dårlig jobb.. så en glatt seier ble det vel ikke, men må jo bare fortsette litt :p
 

DeletedUser

Guest
sender aldri bare en om jeg ikke må det, stoler ikke så mye på flaksen. det er det visst andre som readler kun med en am. flaksen gikk feil vei. de som sitter på kontoen vet det veldig godt :)

forskjellen er at ls er så godt som tømt for offtropper synes jeg så noe om at gnavpot driver å tar byer der også nå. deffet er jo i sør :eek:

90% av deffet til DN er i sør :eek:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Sist jeg sjekket var de byene LS sine og nå, finnes andre måter å ta ut en spiller uten å deffe opp ;)
 

DeletedUser

Guest
fakta er at paausan kontoen er storforbrukere av preminum poeng (er ikke stolt o_O) er et sjokk..
vi er nå oppi 44 sider der vi har bruk pp-poeng.. er ganske mye føler jeg :p

Hvor er pappa betaler når vi trenger han?
 

DeletedUser

Guest
fakta er at Lord sayver og Baibai kommer snart til å bli kicket fra DN på grunn av at de mister så mye byer :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Nå er har snart IP like mange poeng som DN :)
IP mangler bare 400k poeng! DN som trodde de hadde seieren, men falt tilbake til standpunkt. men nå har det gått snart 2 uker, så nå er deres nukes tilbake, hvem skal de prøve å ta nå? skal de prøve å ta selveste Paausan kontoen eller skal de ta resten av Carnifex?
Ihvertfall, dørene våres er stengte, og ikke engang 100nukes kan trenge gjennom, for vi er (sparta) IP (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
allways :) nå blir det vel fram vel med støtte til paausan kontoen og carnifex kontoen :)
 

DeletedUser

Guest
fordi jeg er i bergen :) økonomisk TW spiller (nod) + skal feste i byn seinere :) damen min er på do nå, og festen rundt her blir litt slapt nå som alle skal stikke til byn ;) alle slutter å drikke, mobiler og snakking kommer på, og jeg sitter på dataen (fordi jeg er hjemme og er kul (rofl) )
 
Topp