Faktabørsen

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Grattis Zippy, du kom godt ut av utslettelsen av Forte ;)

Skal du ikke få med So Saftig og Schitzo også? :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Oxcyder lever på internadlinger og gråbyer.

Bevis?

False!

Han har byer som han har tatt tidligere:

44:85:15 Sioux Falls (455|481) K44 1,251 elvis100 [MAKT] Oxcyder [UN] 2011-10-07 04:26:42
44:86:13 Milwaukee (463|481) K44 5,580 Schizo [Forte] Oxcyder [UN] 2011-09-30 07:38:36
44:74:99 Rapid City (449|479) K44 4,974 Roran [MAKT] Oxcyder [UN] 2011-09-15 04:18:17
44:85:20 Rock Springs (450|482) K44 3,409 elvis100 [MAKT] Oxcyder [UN] 2011-09-14 00:41:37
44:85:74 Denver (454|487) K44 2,756 Evil shit [JFFA] Oxcyder [UN] 2011-08-22 12:40:32
44:85:66 Omaha (456|486) K44 3,142 espen00102 [JFFW] Oxcyder [UN] 2011-08-21 08:15:06
44:86:71 Iowa City (461|487) K44 724 mattis22 [STORM] Oxcyder [UN] 2011-07-31 14:56:17
 

DeletedUser

Guest
De MAKT byene var internadlinger de også.

Men greit, da har har 4 byer han har adla utenom internadlinger og gråbyer :)

Latterlig i med tanke på at han har 24 byer.
 

DeletedUser

Guest
For øyeblikket så er det ikke så mange andre muligheter for han da. Finnes bare UN, DN og JFF rundt så da må man bygge opp noen gråbyer for å bli sterk nok til å ta opp kampen mot deg. Akuratt nå har du et godt antall mer byer så da blir det ikke lett. Er ikke lenge siden du også adlet endel gråbyer du bygget opp for å klare å gå sterkere inn i kampen mot Oxcyder.

Når det kommer til internadlingene så er jo det noe vi ikke kan gjøre noe med. Folk slutter og selv om du gjerne vil ha de byene så kan du desverre ikke få dem gratis ;)

Men hvor blir det av angrep fra deg da? Tom for nuker? Synes det er lenge siden vi har fått noe på oss fra deg :O
 

DeletedUser

Guest
For øyeblikket så er det ikke så mange andre muligheter for han da. Finnes bare UN, DN og JFF rundt så da må man bygge opp noen gråbyer for å bli sterk nok til å ta opp kampen mot deg. Akuratt nå har du et godt antall mer byer så da blir det ikke lett. Er ikke lenge siden du også adlet endel gråbyer du bygget opp for å klare å gå sterkere inn i kampen mot Oxcyder.

Når det kommer til internadlingene så er jo det noe vi ikke kan gjøre noe med. Folk slutter og selv om du gjerne vil ha de byene så kan du desverre ikke få dem gratis ;)

Men hvor blir det av angrep fra deg da? Tom for nuker? Synes det er lenge siden vi har fått noe på oss fra deg :O

Han kan vel angripe meg? eller har han gitt opp etter alle nuksa og adelstogene som har gått rett i ODD scoren min? Og jeg har bare adlet 4 gråbyer, som jeg adlet for ca 2,5 måned siden, er vel ganske lenge siden det.

Syntes det er veldig dårlig av en toppspiller å bare ha adlet 5 spillerbyer av 28 adlinger, som ikke er internadlinger. Du vil sikkert si at MAKT byene ikke er internadlinger, men du vet like godt som meg at dere merga med de i starten, og de inaktive medlemmene i MAKT ble internadlet av dere og spillerne som gikk over fra den stammen

Hvis det er lenge siden du har fått angrep fra meg så er jeg vel mest sannsynligvis ikke tom for nuker nå, det sier vel seg selv?

Uansett, har flere fronter å passe på, alle nuksa mine går ikke på deg.
 

DeletedUser

Guest
Han kan vel angripe meg? eller har han gitt opp etter alle nuksa og adelstogene som har gått rett i ODD scoren min? Og jeg har bare adlet 4 gråbyer, som jeg adlet for ca 2,5 måned siden, er vel ganske lenge siden det.

Syntes det er veldig dårlig av en toppspiller å bare ha adlet 5 spillerbyer av 28 adlinger, som ikke er internadlinger. Du vil sikkert si at MAKT byene ikke er internadlinger, men du vet like godt som meg at dere merga med de i starten, og de inaktive medlemmene i MAKT ble internadlet av dere og spillerne som gikk over fra den stammen

Hvis det er lenge siden du har fått angrep fra meg så er jeg vel mest sannsynligvis ikke tom for nuker nå, det sier vel seg selv?

Uansett, har flere fronter å passe på, alle nuksa mine går ikke på deg.


vi tenkter da litt på deg også lyding ;) vil jo ikke at du skal gå under med en gang heller da :p
 

DeletedUser

Guest
Ja han kan angripe. Men nå er det lurere å bygge seg opp endel nuker før man prøver seg synes nå jeg. Er klar over at du har mye deff i byene som ligger i vår "rekkevidde" så da nytter det ikke med et par nuker, du er for aktiv til til det :p

Greit, det var litt lenge siden du hadde adlet de gråbyene, men det er jo forsåvitt irrelevant.

Neinei, jeg skal ikke forsvare MAKT byene. Det er ganske åpenbart at de var internadlinger. Eller, de ga jo motstand fra seg så blir ikke helt det samme men vi var jo ganske så mye mer aktive å større en dem så var ikke direkte en kamp.
Skal heller la Oxcyder forsvare seg om det er dårlig av en toppspiller eller ikke.

Mente ikke meg, mente vel egentlig hele UN ;P Men ja grunnen for at vi ikke har fått noe i det siste er jo for du holder på å bygge dem opp etter du mistet endel av dem i noen angrep mot en JFF spiller, tror hvertfall det var det.
Oxcyder fikk vel nettop inn et veldig halvhjertet adlingsforsøk med en 1/3 nuke eller noe slik. Du må bygge dem opp først ^^

Å til deg grisepesten, vil dere ikke at jeg skal gå under med en gang? Dere er i krig med oss men den største i stammen vil dere ikke ha ut? Bra innstilling :) Når kan jeg forvente å gå under da? Synes jeg har hørt det en god stund at det ikke er lenge før jeg blir knust. Alikevel har jeg klart meg veldig bra til nå :p
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Å til deg grisepesten, vil dere ikke at jeg skal gå under med en gang? Dere er i krig med oss men den største i stammen vil dere ikke ha ut? Bra innstilling :) Når kan jeg forvente å gå under da? Synes jeg har hørt det en god stund at det ikke er lenge før jeg blir knust. Alikevel har jeg klart meg veldig bra til nå :p

Du er også den eneste i fiendenabolaget som har et snev av humoristiske sans. Leffy har noe å lære der.. :eek:
 

Oxcyder

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Til deg Lord savyer så skal du være litt forsiktig med å ytre meninger og karakterisere andre spillere.
Da du var med i Forte må du ha vært den spilleren som skrek mest etter støtte!
Jeg møtte veggen i adlingsforsøk med ganske kraftige angrep.
Og når Forte raknet, ble du med i DN, for å få beskyttelse mot UN, fair enough.
Og når vi snakker om DN, så vil jeg nevne at jeg har sagt nei til invitasjon til stammen tidligere.
Jeg synes det er mye mer spenning når man har sterke motstandere.
Hvis vi tar en titt på hva Lord savyer har fått til, så er det å adle småspillere som så vidt har kommet i gang.
Og de byene du eier nå, som du har døpt om til RIP Oxcyder, de fikk du ganske så gratis, fordi jeg i perioden var på tur i USA, og satt faktisk på flyet over atlantern og viste at du grafsa til deg.
Til slutt vil jeg bare nevne at det er ganske freidig og provoserende å navngi byene med RIP "Spillernavn", rett og slett smakløst!

Så hvem flere vil henge seg på Lord savyer og kritikken han gir meg?
 

DeletedUser

Guest
Til deg Lord savyer så skal du være litt forsiktig med å ytre meninger og karakterisere andre spillere.
Da du var med i Forte må du ha vært den spilleren som skrek mest etter støtte!
Jeg møtte veggen i adlingsforsøk med ganske kraftige angrep.
Og når Forte raknet, ble du med i DN, for å få beskyttelse mot UN, fair enough.
Og når vi snakker om DN, så vil jeg nevne at jeg har sagt nei til invitasjon til stammen tidligere.
Jeg synes det er mye mer spenning når man har sterke motstandere.
Hvis vi tar en titt på hva Lord savyer har fått til, så er det å adle småspillere som så vidt har kommet i gang.
Og de byene du eier nå, som du har døpt om til RIP Oxcyder, de fikk du ganske så gratis, fordi jeg i perioden var på tur i USA, og satt faktisk på flyet over atlantern og viste at du grafsa til deg.
Til slutt vil jeg bare nevne at det er ganske freidig og provoserende å navngi byene med RIP "Spillernavn", rett og slett smakløst!

Så hvem flere vil henge seg på Lord savyer og kritikken han gir meg?

for å være ærlig.. jeg følger ikke med, jeg leser alt sammen her, men ser ikke poenget med ditt og datt.. sålenge spilleren klarer å ta fiendene sine :) så syns jeg de er flinke nok. selv om de har vært aktiv eller ikke :)
 

DeletedUser

Guest
Til deg Lord savyer så skal du være litt forsiktig med å ytre meninger og karakterisere andre spillere.
Da du var med i Forte må du ha vært den spilleren som skrek mest etter støtte!
Jeg møtte veggen i adlingsforsøk med ganske kraftige angrep.
Og når Forte raknet, ble du med i DN, for å få beskyttelse mot UN, fair enough.
Og når vi snakker om DN, så vil jeg nevne at jeg har sagt nei til invitasjon til stammen tidligere.
Jeg synes det er mye mer spenning når man har sterke motstandere.
Hvis vi tar en titt på hva Lord savyer har fått til, så er det å adle småspillere som så vidt har kommet i gang.
Og de byene du eier nå, som du har døpt om til RIP Oxcyder, de fikk du ganske så gratis, fordi jeg i perioden var på tur i USA, og satt faktisk på flyet over atlantern og viste at du grafsa til deg.
Til slutt vil jeg bare nevne at det er ganske freidig og provoserende å navngi byene med RIP "Spillernavn", rett og slett smakløst!

Så hvem flere vil henge seg på Lord savyer og kritikken han gir meg?

For det første vil jeg bare spørre om hvem "Lord Savyer" er? Men siden jeg ikke orker å kverulere så må jeg vel bare spørre om hvorfor jeg skal være forsiktig?
Da jeg var i Forte spurte jeg nesten ikke om støtte i det hele tatt, det kan gamle spillere vitne på, jeg spurte om støtte, men den hjalp veldig lite siden den kom etter angrepene var ferdige, så ikke prøv å dekke over den gigantiske offansive failen din ved å si at jeg ble stacked i hjel.

Når fortet raknet så sendte mcbitch en felles søknad inn til DN for meg og han, siden jeg viste at nye -MC- var ett synkende skip så godtok jeg selvfølgelig tilbudet, ikke for å få beskyttelse, dere i UN klarer jo ikke å utrette noe som helst uansett.

Og hva har det med at du har fått invitasjon til stammen med noe som helst å gjøre? Utrolig random kommentar.

Hvis du ser på deg selv som en småspiller som nettopp har kommet igang så er det vel sant, og de 9 byene jeg har tatt fra dere i UN da :rolleyes: Du skal heller ikke si noe om småspiller adling, de 5 byene du har klart å tatt utenom internadling og gråbyhoring er jo på maks 3k poeng de også.

Også kommer jo selvfølgelig en "byene du tok fra meg var gratis" unnskyldning da. Du har hørt om Kontovakt? eller er det bare du som tar ansvaret i UN?

Og jeg vil bare si at bynavnene jeg har er nettopp for å provosere, jeg ser at det fungerer så da har jeg gjort mitt. Om du syntes det er smakløst eller ikke kunne ikke brydd meg mindre.

Til slutt vil jeg bare si at jeg håper denne meldingen provoserer deg nok til at du setter igang en ordentlig offansiv mot meg, jeg elsker å bli angrepet.

Så lykke til videre i kampen, håper du ikke drar ut alle hårene ut av skallen din.
 
Topp