Faktabørsen

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Fakta er at folk bjyner og få adelsmenn :)!


Endeligt er eg ikkje forever alone anngående adelsmenn
:D
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at S-A-T prøver å få tak i medlemmene våre uten hell :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at vi i BB4H er forbannet på S-A-T's oppførsel, og fortsetter dette så blir det krig.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at BB4H er den første stammen til å oppnå en seks-sifret poengsum på v11 :D
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Fakta er at S-A-T har tatt toppen igjen.


Og at dagens medaljer har komt til v11
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Fakta er at S-A-T er den eneste stammen på topp 20 som har like mye poeng topp 20 som totalt :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Er dette positivt? Vet det er mange her som spiller - og for all del farmer - for å gjøre seg mye større i området enn alle andre. Men kan ikke dette også hemme veksten? Jeg er ikke nazi på å crushe alle og enhver før jeg skal ta dem, så jeg skal få større byer å ta. Når det er sagt kan jeg heller ikke angripe små "rookies". Er både positive og negative sider ved begge måter å spille starten på, men er da noe å tenke på (wasntme)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Kan godt gi deg et par poeng i det, Gard.

  • Bruker man troppene rett kan dette føre til fin farmeintekt fra spillere med høye ressurser
  • Tross stagnert vekst fra start er man trygg da det er få trusler i området
  • Skape respekt og et fint rykte få tør å yppe med
  • Mindre tropper i adelstarget når man skal adle .. Tja, denne er vell ikke bare positiv da byene sansnyneligvis er mindre og man selv også har færre tropper..



 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kan være fordeler i det selvsagt, men det med farming ser jeg ikke poenget i. Om den stammen man angriper er nogen lunde seriøs skal det en del til at man klarer å tjene noe på å farme dem..
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Om man farmer en seriøs stamme vil jeg ikke si det er å bruke troppene riktig, vil du?
 
Topp