Faktabørsen

nikko1312

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
sier meg ikke totalt uenig med deg.
men nå i starten(ikke fult ut at man skal sende støtte å ressurser i hytt i pine), så er samarbeid selve nøkkelordet.
I malike sitt tilfelle her, ligger han nå i fiendtlig territorium, han har 1by, og mulighet for å klare seg lenge er minimal.
Selvsagt, han kan dogde å gjøre det ganske bra men han vil uten tvil gå under uten enn snev av hjelp.
Det er en grunn til at vi støtter spillere fortsatt når andre er i konflikter på v1 der spillere har flere tusen byer.
skjønner din, frustrasjon(?), over at han driver å gauler ut her på forumet etter at folk skal angripe for å hjelpe han, men la fortsatt mannen være.
Det vil roe seg ned uansett etterhvert på en eller annen måte.

Jeg skjønner godt hva du også mener :) men greia er på en måte det at han har skapt en intern stamme krangel, noe som er hans egen feil.. så han kan egentlig til dette selv.. når man ikke klarer og oppføre seg så ser hvertfall ikke jeg noen grunn til å ha han i stammen, tviler på at noen andre hadde hatt lyst også om de hadde skjønt hva alt dette egentlig dreide seg om.. men som du sier er sammabeid nøkkelordet på en verden som dette, og han tror jeg ikke vet hva dette er for noe en gang.. derfor ser jeg heller ikke grunnen til at han går ut slik på et forum hvor sikkert ingen bryr seg heller :p
 

hunter83

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
D e my som kommer ut av dæ .Men d heng ikke på greip.
Intern stamme krangel.? Da hadde alle måtta krangla pm.!
Samt at det va en krangel med mæ og ene naboen min. Da han tok byer i hytt og pine, ikke hadde noe mål og mening. Samt å ta byer som ligger langt unna. Og ta byer rundt meg, da jeg hadde måtta hoppa et godt stykke. Samt når man ikke gidder å finne en felles grunn og jobbe sammen. Så den interne krangelen du snakker om, er vell like tom som stammen du representerer. Men for all del. Lev i skyene du... Og si det som passer deg best, og ikke DEN fulle sannheten. ;)
 

hunter83

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
De er jo en gjeng med noobs. Så det skulle jo bare mangle. De fleste har jo bare nokk tropper til å forsvare en by. Ikke 2-4byer som mange av de har.
 

DeletedUser

Guest
:)

Fakta er vell at den egentlige verdens krigen ''allerede'' har begynnt :hmm:
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fakta at Chaos/ Ca faktisk hjelper S-A-T slik at de får mindre byer å ta :hmm:
 

nikko1312

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
fakta er at det dannes en ny stamme med de som har erfaring, alle gamle spillere som blandt annet merget fra See er blitt snudd ryggen av deres egen ledelse og vår ledelse, ubrukelige folk desverre :)
 

nikko1312

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
huntahhhh

fortsatt morsomt å se han hunter fyrn drive og kommenter, fortsatt ingen som bryr seg om han (rofl) samt at han er en spiller som tar sjangsen og uttaler seg om å være noob, haha... drøyt, blir for dumt :p
 

DeletedUser

Guest
fakta er at det dannes en ny stamme med de som har erfaring, alle gamle spillere som blandt annet merget fra See er blitt snudd ryggen av deres egen ledelse og vår ledelse, ubrukelige folk desverre :)


Er vell ikke værre enn å kicke dem da? :LOL:
 

DeletedUser

Guest
fakta er at jeg for alt for mye tre når jeg farmer på v11 :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Bedre og lage en ny stamme !

No vits det a? Statsa blir nok de samme, at dere går i minus (happy) Uansett, "de beste" spillerene aka de med mest poeng? Kan jo være spillere som er fortsatt småe siden de kanskje nettopp har starta og ikke har vokst sikkelig..Men jaja skal ikke blande meg :D
 

DeletedUser

Guest
Vokser de fort og viser seg og være gode tar vi jo de inn :)
Vi får se hvordan statsen blir :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Smart å kvitte seg med alle moralbasherne. Tenk hvor mye off dere kunne ha knerta når vi går etter de spillerne med 30 i moral. Send 2k av hver enhet og dere tar ut ett fult nuke :p
 

DeletedUser

Guest
Synes ikke det er en god nok grunn til og ha de i stammen :hmm:
 
Topp