Faktabørsen

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Fakta er S-A-T sitt lille spill for galleriet er gjennomskuet for lengst, har nesten gledet meg til aksjon dere skulle starte. Lykke til ;) Vi får ikke håpe at den blir like mislykket som deres forrige var mot oss.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Mange som tolket det som ble sagt til at stammen skulle oppløses, men neida, vi gir ikke opp så lett.
Som jeg ser det, har det nå kommet en ny stamme, da så mye innad i stammen er blitt endret.

S-A-T forblir historie, D!R7Y for å lage den.
 

DeletedUser

Guest
Rette

Vi er D!R7Y ;)

____________________________
FragRight - D!R7Y - Verden 11
Respeckt ;)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er S-A-T sitt lille spill for galleriet er gjennomskuet for lengst, har nesten gledet meg til aksjon dere skulle starte. Lykke til ;) Vi får ikke håpe at den blir like mislykket som deres forrige var mot oss.

Har vi startet aksjon :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
dette er ikke en allianse men en felles fiende :) vi ser fortjeneste i og ikke ta hverandre men ta dere først (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Mange som tolket det som ble sagt til at stammen skulle oppløses, men neida, vi gir ikke opp så lett.
Som jeg ser det, har det nå kommet en ny stamme, da så mye innad i stammen er blitt endret.

S-A-T forblir historie, D!R7Y for å lage den.

Mange som tolket det at stammen skulle oppløses? Hva mener du? (nerd)

Mange som tolket det sånn at det er veldig rart å komme med sånn info rett ut på offentlig forum :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
..

Greit da. Kansje den så ut til å tolke det at S-A-T skulle bli oppløst men nå som dere har skjønnt det så var det S-A-T som satte igang historien og D!R7Y skal fulføre den! Det var det han mente med det ;) Vet at mesteparten har fått det med seg men kansje også en forklaring kunne ha hvert fint for de som enda ikke helt skjønner den med en gang. Ble litt forvirra iste, men jeg fikk vite at det var ikke sånn jeg tolket det hele..
Men da vet vi at S-A-T ikke eksisterer lengere men at D!R7Y er det nye inn i bildet ;)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Fakta er S-A-T sitt lille spill for galleriet er gjennomskuet for lengst, har nesten gledet meg til aksjon dere skulle starte. Lykke til ;) Vi får ikke håpe at den blir like mislykket som deres forrige var mot oss.


Fakta er at med bare 244 fakes oppnår du ikke noe mot meg ;)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Fakta er at visse personer i WIC ikke kan sende tog -.-

Snipet 2 tog sent i natt jeg og Ingi, et av de var på 3 sekunder :p
 
Topp