Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Men når dem ikke er stort til hjelp kan det neppe kalles god samarbeidspartner?

Ok, kan du/dere plis komme dere over det? :)))))))))))))))

JEG SIER DET NÅ, AKDM ER EN GOD ALLY, alt annet kan du/dere glemme :)
 

DeletedUser

Guest
24/7 har en god krigsstatistikk, det er det liten tvil om. Men det er ikke å stikke under en stol at AKDM har vært viktige for dere fra dag 1. Hvis jeg kan dra en sammenligning, Messi ville ikke blitt kåret til verdens beste spiller uten sine gode lagkamerater. Nå er det en stor forskjell, Messi har alltid sagt at lagkameratene er grunnen til at han får ta imot pokalene - mens dine lite heldige uttalelser heller mot det motsatte.


At du ikke ser på AKDM som en god samarbeidspartner tidlig i krigen kommer ganske klart frem her, synes jeg da.

Huff, vi 24/7 sto da imot KA/NA/BB4H/S-A-T nesten helt alene (AKDM var jo litt til hjelp selvsagt, men ikke alt for mye heller)..

Som jeg har sagt snakket jeg om starten av krigen, der AKDM ikke bidro mye (OG NÅ SNAKKER JEG OM STARTEN, SÅ IKKE SI AT JEG IKKE SETTER PRIS PÅ MINE ALLIERTE).
 

DeletedUser

Guest
Alt som er mulig og diskutere -.-


Akdm er viktige.

Slutt, ingen mer diskusjon om dette -.-

Edit:
Kom litt sent denne kanskje... men jeg så bare hva som ble skrevet kl22.00 :D
 
Sist redigert av en moderator:

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Sorry, du er ikke lenger i stammen, og dette er klassifisert info.

Lykke til videre

/Kleppe
 

DeletedUser

Guest
en liten fakta om wic er jo att dere er tidligere medlemmer fra gro, bb4h og ka/na og hvor mange ganger har dere bevist deres "mot" jeg husker en morsom episode med rev! lenge leve revolusjonen hele gro gikk til en ny stamme for og slippe unna 24/7 og akdm og ville være på vår side. nå vi fikk diskutert litt og kom fram til ble stammen oppløst og krøp tilbake til den gamle siden av krigen.

vi ville ikke godta de som allierte pga de var feiginger som stakk så fort muligheten bød seg. men bb4h tok de imot med åpne armer selv om de hadde stukket de i ryggen rett før )

så ble det wic. som var bb4h, ka/na og selvsagt flyktningene fra gro. det er jo selvsagt att man får en stor sterk stamme når mang går sammen 3 toppstammer. samlet alle sterke spillere i k44.

jeg er mer imponert over s-a-t fordi de hadde liksom 4 stammer bak seg mot oss. men plutselig mistet sine allierte
men jeg kan ikke si de ga så sterk motstand men vet ikke enda om de er helt ferdige (bruker mange triks denne gjengen

men jeg kan ikke si er jeg så redd for wic som man skulle tro jeg har faktisk mistet respekten for denne gjengen. mange bare stikker av når de ser nedoverbakke så det er min mening med saken
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg skjønner ikke hvorfor du skal være redd for WIC? Vi har da inget fiendtligt forhold til dere, og det kommer det ikke til å bli heller o_O

Alt av denne dissingen/undervurderingen missliker jeg også faktisk bittelitt må jeg innrømme.

De nåværende spillerne i WIC er faktisk noen av de beste spillerne i hele v11.

Poenget med WIC var at de beste spillerne skulle få være med videre, og det skjedde. Ikke de med mest poeng nødvendigvis, men de beste.
Det er alltids noen som faller av lasset på veien også, så til slutt som skjer i alle stammer vil det bare bli igjen de beste.

Det ser jeg tendenser til i 24/7 også om dagen, det har vært en del internadling der i det siste virker det som, siden BTK har levd på det de siste månedene :)
 
Topp