Faktabørsen

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
sep. 08
00:18 Stammen er nå fiende med Outlaw.
sep. 08
00:18 Stammen er nå fiende med ZF.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
25u0cuc.png

hihi, det beste med dette bildet er at det er tatt av en fra ledelsen! Hvis ikke hadde det ikke stått 'avslutt' på høyresia (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Fakta är att ALLIERTE knappen inte fungerar hos oss i OutLaw ^^ :D
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
sant det allierte trenger vel ZF mer en oss :LOL: siden dem må ty til spionasje (rofl)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hvorfor det? Vi bruker mulighetene til kartlegge stammene rundt oss, det er faktisk dere som er blitt tatt med buksa nede på kne her.
Nå sier dere også at dere ikke trenger alierte, vær så snill og bare forlat dette forumet før dere brenner alle bruer. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor det? Vi bruker mulighetene til kartlegge stammene rundt oss, det er faktisk dere som er blitt tatt med buksa nede på kne her.
Nå sier dere også at dere ikke trenger alierte, vær så snill og bare forlat dette forumet før dere brenner alle bruer. :rolleyes:

:-O

GangBang hot?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ryktes at ZF stjeler medlemmer fra Outlaw og da kan vel eg si at ZF prøv er spille er uærlig spill der dem bare prøver vinne med masse rek :LOL:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
vi kan vel krangle om dette i evigheter, men det er outlaw spillere som kontakter oss. :hmm:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
skuffeluffe kontakta dere ikke resten :p er en stor forkjell ;) dere tok di 2 andre ;)

eg har snakka med 2 av di 3 den 3 har ikke lest meldingen endå ;)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Skruffeluff sep. 08,2012 11:46
Hei, mitt navn er Thomas. Jeg tar kontakt på vegne av accountene [player]Diablo de la Muerte[/player], [player]Angel de la Muerte[/player] og [player]Skruffeluff[/player].
Vi er en premade med spillere som har gjort det bra på både HP verdner og vanlige verdner, som bestemte oss for å holde sammen på denne verden! Grunnen til at vi ønsker å bytte er at vi ser på ZF som en bedre stamme, og som i tilleg ligger bedre til for oss. Farming er levemåten vår, så vi smeller på der og :)

Om det er noe mer du lurer på er det bare å spørre!

Med vennlig hilsen Thomas, spiller på [player]Skruffeluff[/player]!

Vet ikke hvorfor de sier hva de sier men dette var medlingen vi fikk :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
har troen på det ja ;) du skal ikek gi opp før siste mann har falt sindick en ting er sikkert du vinner ikke i SQ ;)
 

DeletedUser

Guest
har troen på det ja ;) du skal ikek gi opp før siste mann har falt sindick en ting er sikkert du vinner ikke i SQ ;)

Ohhh shit, du har funnet meg :eek:


Sånn seriøst, du burde virkelig lete litt mere etter fakta før du ligger inn poster som driter deg ut på offentlige forumet:hmm:
 
Topp