Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er att ingen har noen sinne sviki meg personelig.

Fakta er att stammen er det viktigeste som er på TW jeg kan dø hvis det er til det beste for stammen.

Fakte er att man sviker ikke stammen sin og det er det en del Nobbs på V13 som må lere.
 

DeletedUser

Guest
Vet du hva fakta er? Ikke bland fakta med dine egne personlige meninger.
 

DeletedUser

Guest
Ja vet hva fakta er.

Du får huske att jeg blei kontakta på FB av spilleren du angrep innenfor din egen stamme og blei dual for og hjelpe han og flytte så fikk med meg alt fakta om sviket deres.

Hadde det ikke vert for att ledelsen sa jeg ikke kunne forsvare bya mot deg så hadde du aldri fått de men for meg er stammen viktigest så jeg svelget mitt sinne og tømte bya for tropper.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehe, du tømta bya for tropper ja.. Du var nok aldri inne på kontoen hvis det er informasjonen du sitter inne med.
 

DeletedUser

Guest
Fakta var att jeg var på konto og jeg var på forum så sviket har jeg godt overblikk over og skylde på en treg ledelse holder kansje for deg og Gone men alle med litt innblikk i spillet vet att dere er svikere og burde adles ned felles av hele TW som flyktninger.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fakta at jeg fikk fan som jeg svikta av et kontobytte :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
Fakta var att jeg var på konto og jeg var på forum så sviket har jeg godt overblikk over og skylde på en treg ledelse holder kansje for deg og Gone men alle med litt innblikk i spillet vet att dere er svikere og burde adles ned felles av hele TW som flyktninger.

Alt du skriver tyder på at du aldri var inne på kontoen, desverre.
 

DeletedUser

Guest
Dette er fakta tråd fenris og fakta var att jeg var på konto og forum.

Skjønner att det ikke var populert Contra men V13 er den verdenen som viser oss hvem som spiller med ære og Olvedn er ikke av de.

Fakta er att hele DEC er satt sammen av spillere som vil vinne for enhver pris uansett hvor mange de må svike for og få det til eller hvor mange pp de må bruke.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke fakta. Slutt å blande fakta med dine egne bitre, personlige meninger. Tviler sterkt at du noen gang var innom kontoen med den infoen du sitter inne med, du bærer et tydelig preg av å få all infoen din fra utsiden.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
yusuflinnerud skrev:
Fakta er att hele DEC er satt sammen av spillere som vil vinne for enhver pris uansett hvor mange de må svike for og få det til eller hvor mange pp de må bruke.

Dette er feil. Jeg bruker ikke en haug med pp på denne verden.
 

DeletedUser

Guest
Fakta at stammen jeg dannet er på 123. plass, mens jeg er på 1234. plass. Det blir faktisk ikke kulere. Nå kan jeg dø lykkelig.
 

DeletedUser

Guest
fakta at eg vil sove om natta men får jeg lov? neeeeeeeeeeeeeei :trist:
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Fakta e at dette også er min siste forum-post, sannsynlig vis EVER på Tw. Lykke til videre folkens, håper dere fortsetter å kose dere!
 
Topp