Faktabørsen

Kaptein sabeltann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
hehe du kan tro hav du vil roger :)

hmm friske opp hukommelsen din litt jeg da husker du da du å peera kranglet da kom osså hva dere hadde brukt av pp in på bannen det var på det tidspunkte der 27k pp brukt på bw å dere hadde vel 400k poeng mz lå på rank 1 å hadde vel akuratt runda 20k pp om jeg ikke tar feil
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hmm friske opp hukommelsen din litt jeg da husker du da du å peera kranglet da kom osså hva dere hadde brukt av pp in på bannen det var på det tidspunkte der 27k pp brukt på bw å dere hadde vel 400k poeng mz lå på rank 1 å hadde vel akuratt runda 20k pp om jeg ikke tar feil

for å friske opp din så krangla vi ikke om 27k pp men om 10 k pp etter det 5 siste kjøpte eg ikke noe mer men begynte og produsere GM istedenfor ^^
 

Kaptein sabeltann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
var ikke pp som var krangelen du men peera nevnte hva pp beløp dere hadde brukt å jeg har ikke opplevd at peera har lyvet til meg så stoler 100% på det han sier du ;) vis ikke kan du jo alltids registrere BW på hp6 sette meg opp som kv så jeg kan sjekke loggen :)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
fakta er at nå har jeg også gitt meg på TW, så noen tar over brukeren min. :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fakta at Sondre endra passord med stjelig av e-post idet vi sa til han at vi kicket han. Dette er virkelig low av deg sondre. Å ikke tåle å bli kicket!
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke 14 dagers angrerett eller hva det er? Eller har du ikke tilgang til e-posten lenger?
 
Topp