Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta at TNV er de beste allierte man kan ha! De rett og slett angriper deg! Woot, dritbra allianse :)

Råder alle til å fake dem <3
 

DeletedUser

Guest
Fakta at resten av verdenen ikke bryr seg...

Fakta at jeg er lei meg for at du kom til å lese innlegget for å deretter ikke bry deg. Det er også beklagelig at du da ble nødt til å ta deg bryet med å spørre resten av verdenen om de også brydde seg. Håper jeg ikke lesser på deg slike ansvar ved flere anledninger.
 

DeletedUser

Guest
Woord. Allikevel er det mye mer aktivitet her enn det var på forumet til HP5.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det ikke er like lurt å preadle, nuke og readle når man timer inn angrepene etter kata-stacken er på plass (giggle)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er foresten at BIFN ledere blr sur når Ds.de adler "noobsa i stammen min"(sitat) og at BIFN er dårlige til å fake :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fakta er foresten at BIFN ledere blr sur når Ds.de adler "noobsa i stammen min"(sitat) og at BIFN er dårlige til å fake :)

Har du ett utsang du vil rette på?...Eller har dere bare misforstått begrepet "angrep er det beste forsvar".

Kan ikke si at jeg direkte har blitt sur P.G.A det nei, jeg sier bare at dere går for slangens hale og ikke hode ;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at dette blir en spennende HP, bare synd at forumet ikke er like spennende :(
 
Topp