Faktabørsen

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
ARtig, du kommer ut med det og sier du slutta. Du mista byer og det er ingen unnskyldninger
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at en kar som ga meg et positivt ryktepoeng, hadde en kommentar som var meget riktig:

HeLLoWeeN 18.10.13 01:11
Kanskje har du mer å si om oss på 10. neste gang:)

ca 30-35t etterpå, begynte undergangen, som enkelte spådde i ryktetråden btw, til CompHour.


Kommentaren hans var på min tråd om topp20-spillere hvor jeg skrev dette om CompHour:
10 CompHour InVi 89,497 13 6,884
-Ikke sikker på hvem det her er, så skal ikke si noe spesielt. Dog var det en meget underlig adling her av en 600p-by utenfor kirkesonen. Jeg skjønte ikke motivet bak den :p


Det jeg ville sagt nå ville vært:

CompHour 0p
-Burde aldri sluppet inn Dg44 på kontoen ^^
;)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at vi hadde overlevd en liten stund til dersom jeg ikke hadde vært på flyttefot den helgen, samtidig som Odd hadde jobbehelg. Dg44 var inne som avlaster for Odd den helgen :)
Men undergangen vår var egentlig ikke å komme seg unna uansett :p
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Fakta er at det kun er Invi og HAHA spillere i top 20. Litt kjedelig uten de andre småstammene som setter preg på spillet?
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Diktatoren er tilbake. I uthvilt og forbedret tilstand.
 

DeletedUser

Guest
Resultatene kom jo nesten med en gang:

1 HAHA 1.988.421 1.988.421 18 110.468 275 7.231
2 InVi 1.979.793 1.979.793 12 164.983 244 8.114
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at med en gang ett par store spillere i INVI bestemte seg for at TW tok opp for mye av tiden, og det ikke lenger var mulighet for å holde et akseptabelt aktivitetsnivå, da turte Haha å erklære krig. Rart det der :)
 

DeletedUser

Guest
Vi har da hatt rimelig god kontroll på dere over lengre tid, ikke ha så store tanker om degselv ;)
 

DeletedUser

Guest
Tenkte ikke spesifikt på meg selv akkurat. Men å si at JEG har store tanker om meg selv, og det kommer fra deg. ja, vet nesten ikke hva jeg skal si til det altså! :trist:
 

DeletedUser

Guest
Da vet du vel bare like lite om det som resten av tullet du påstår, så ikke noe nytt :)

Edit: Kan dog forstå at å banke hodet imot murveggene våre gir både hodepine og manglende konsentrasjon, så du er unnskyldt dine sleivspark og fantasier.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fakta er at G-T nå har blitt med i krigen mellom InVi og HAHA.

Fakta er også at dere kan samle hele verden imot oss, fordi vi avslår alle som vil ha diplomati med oss uansett.

Fakta til slutt er at vi vil vinne, eller tape, denne verden heeeeeelt alene. Bli den første stammen(?) på .no som ikke har hatt hverken en IAP eller en Ally før en seier. Vel, det er målet iallefall.
 
Topp