Faktabørsen

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Wow!

Ryktes fantastisk gode argumenter for røde rykter fra InVi sin side. La oss alle klappe for Truls/Project X sin ekselens (clap)
 
Sist redigert:

galmann3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
fakta er at jeg gleder meg til v17 og håper den blir stor, på størelse med v1. Men det er ønsketekning..
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
fakta er at jeg gleder meg til v17 og håper den blir stor, på størelse med v1. Men det er ønsketekning..

Hmm, ganske off topic her på v16 forumet, syntes du ikke? Det kunne du skrevet på v17 forumet, som du forresten finner her. I tillegg vil jeg beklagelig nok skuffe deg. v17 blir nok ikke stort mye større enn v16. Anntal gråbyer er satt ned, og vi blir vel bare færre og færre for hver verden, hehe. Vi er et lite samfunn på .no, ikke at det er noe galt i det :)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Fakta er at Burn faker i ukontrollbare store mengder. Vi sliter med å holde tunga rett i munn når fem fakes sniker seg inn i hagene våre.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at etter en runde med fakes/nukes imot meg, som ikke akkurat bar frukter, har jeg adlet en del byer ifra Burn.
Fakta er derfor at dere suger, og jeg er best. Jeg og min ypperlige stamme HAHA! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Fakta er også at flere kontoer i InVi ønsker medlemskap i HAHA.
Når skipet synker, løper rottene ofte i kaos.
 

DeletedUser

Guest
Oj.. Dette hadde jeg glemt :p
Muuuulig at jeg hadde nettopp kommet hjem ifra julebord og skulle på jobb tidlig morgenen etter. Det går iallefall noen rykter om dette.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at HAHA kjører på med skitne triks. Fantastisk stamme.
 

DeletedUser

Guest
Fokuserer på fakta. De eier dere, dere beskylder for juks.

Wow, bra svar.

Styrkeforholdet mellom stammene spiller ingen rolle her. Det er fremdeles skittent spill. Hvorfor skulle noen som eier den andre stammen måtte ty til skitne triks for å vinne?

Forresten, når brukte jeg ordet "juks"?
 

DeletedUser

Guest
Alt er vel jusk når du taper

Haha, hvordan kom du på med den påstanden? Hvor lærte du å argumentere så fantastisk?

Spiller du egentlig på v16?

Altså, når det er det beste svaret du kan komme med så gidder jeg rett og slett ikke å bruke mer tid på deg.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Var på bulls ei stund, og vet Robert kan ha spioner som løper til han. Skitne triksene hannes kalles skills din noob.
 

DeletedUser

Guest
Var på bulls ei stund, og vet Robert kan ha spioner som løper til han. Skitne triksene hannes kalles skills din noob.

Hahaha, du er så lite inni denne saken. Du vet sikkert ikke hva det handler om. Et tips er å sette seg inn i situasjonen før du kommenterer. Kom tilbake når du vet hva saken handler om.

Ellers, fantastiske "skjellsord" du bruker. Jeg er fascinert av dine evner til å kunne argumentere for noe.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Uff, jada hvor er argumentet ditt? Du skrev bare at han jukset siden han eier deg.
 
Topp