Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Uff, jada hvor er argumentet ditt? Du skrev bare at han jukset siden han eier deg.

Herregud. Dette blir virkelig for dumt. Når har jeg brukt ordet "juks"? Eller frasen "de eier oss"? Jeg pekte heller ikke på en bestemt person.

Bare gi deg før du driter deg enda mer ut.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at HAHA kjører på med skitne triks. Fantastisk stamme.

Fakta er at når noen jeg aldri har pratet med sier at stammen dem var i, som i dette tilfellet er min fiende, ikke har behandlet ham/henne bra og vil derfor gi bort byene sine, da tar jeg imot.
Kan gjerne videresende vår første kommunikasjon om det er ønskelig. Men her er iallefall meldinga jeg fikk:
Daenerys Stormborn des. 11,2013 00:50
Please.... take my villages ...I could not find a tribe in this world...It was an honor to be part of your world...I wish you victory and much .. lots of hugs from my country

Innocent des. 11,2013 00:54
Hey!
Why are you giving them to me, if I might ask? :p

-Robert

Daenerys Stormborn des. 11,2013 01:07
My tribe is not accepted me as a friend...I am very hurt by this ...I really have no more desire to play here ...I just don't know who to write .. all betrayed me...


-Dany

Innocent des. 11,2013 01:10
That sucks.
I would have tried to get you in here, but we've already declined several of your ex-tribe"friends", so it would not be right to accept another player that used to be in [ally]InVi[/ally].. Sorry.

But if your offer still stands, you can help us do some damage to the people who betrayed you.


Så får dere heller lære dere å samarbeide, enn å skape slike interne stridigheter. Og når dere er såpass udugelige til å behandle hverandre skikkelig, så kan dere jaggu få ta skylda selv, istedet for å prøve å svartmale meg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fakta er at når noen jeg aldri har pratet med sier at stammen dem var i, som i dette tilfellet er min fiende, ikke har behandlet ham/henne bra og vil derfor gi bort byene sine, da tar jeg imot.
Kan gjerne videresende vår første kommunikasjon om det er ønskelig. Men her er iallefall meldinga jeg fikk:


Den er grei. Forstår jo selvsagt dere synspunkter i denne saken. Det er skitne triks, men skitne triks er selvfølgelig lov. Men skjønte ikke helt hvorfor dere trengte "hjelpen" da dere har et kraftig overtak på oss for tiden.
Det er mer at jeg er skuffet over henne. Maste om at vi var vennene hennes blabla, at vi skulle fortsette å samarbeide selv om hun dro, og så gjør hun dette. Hun sa heller aldri at hun var misfornøyd, før en dag da hun bare forlot stammen.


En liten EDIT på din EDIT: prøvde aldri å svartmale deg. Er en ironisk kommentar med "fantastisk stamme" veldig svartmaling? Jeg pekte heller aldri bestemt på deg.

Jeg prøver også å skape litt mer aktivitet på forumet.
 
Sist redigert av en moderator:

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Fakta er at når noen jeg aldri har pratet med sier at stammen dem var i, som i dette tilfellet er min fiende, ikke har behandlet ham/henne bra og vil derfor gi bort byene sine, da tar jeg imot.
Kan gjerne videresende vår første kommunikasjon om det er ønskelig. Men her er iallefall meldinga jeg fikk:



Så får dere heller lære dere å samarbeide, enn å skape slike interne stridigheter. Og når dere er såpass udugelige til å behandle hverandre skikkelig, så kan dere jaggu få ta skylda selv, istedet for å prøve å svartmale meg.



Fakta er at denne karen faktisk ikke har sagt ifra om at han/henne har blitt dårlig behandlet.. Først for noen dager siden når han/henne forlot var første gang jeg hørte noe fra han/henne.

Brukern ville vel heller bruke en annen måte å få seg ut av stammen/slutte på verdenen.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skulle noen som eier den andre stammen måtte ty til skitne triks for å vinne?

Ok, jeg leste visst den her litt kjapt. Trodde det stod 'den som eier den andre stammen'. Og siden jeg er keiser, konge, president og diktator i HAHA, så måtte det bare være siktet på meg :p
Beklager at jeg leste feil :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg lett kunne akseptert invitasjonen som kom fra InVi og dermed fått innsyn i hva som planlegges osv på forumet, men gjorde ikke det. Jeg var KV for Daenerys.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at Jensegubben støtter foran sine egne angrep for å booste oDa nok til å nå 2 mill
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at noen har mistet en del nivåer på smia og gården sin idag, samt en del deff-tropper.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Fakta er at for øyeblikket er J.F.F mer farlige enn HAHA. Imponerende samhandling mellom J.F.F spillerne! Bare synd de ikke får noen byer likevel :/
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Du mener det at de sender 6 adels på en by? (chuckle)

Forøvrig kan jeg bekrefte at jeg er der hvor det er inc, Burn baby Burn!
 

galmann3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Så får dere heller lære dere å samarbeide, enn å skape slike interne stridigheter. Og når dere er såpass udugelige til å behandle hverandre skikkelig, så kan dere jaggu få ta skylda selv, istedet for å prøve å svartmale meg.

Er helt enig med deg der! Det blir for dumt når folk ikke respekterer eller behandler hverandre bra i dette spillet. Det er laget for å ha det gøy. Man skal ikke føle seg uvelkommen! Skal prøve å ikke skjelle dere for mye ut. Men kan ikke respektere en stamme som får en flott spiller til å slutte på grunn av mangel av intergeritet, InVi..
 

DeletedUser

Guest
Er helt enig med deg der! Det blir for dumt når folk ikke respekterer eller behandler hverandre bra i dette spillet. Det er laget for å ha det gøy. Man skal ikke føle seg uvelkommen! Skal prøve å ikke skjelle dere for mye ut. Men kan ikke respektere en stamme som får en flott spiller til å slutte på grunn av mangel av intergeritet, InVi..

Wow... Du har virkelig ikke peiling på denne (gamle)saken, du.

Jeg er enig i grunnverdiene du skriver, men ingenting av det negative du skriver skjedde i InVi. Du vet faktisk ikke noe om det som skjedde på innsiden av dette.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg er glad for litt aktivitet ifra InVi, både ingame og på forum.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Wow... Du har virkelig ikke peiling på denne (gamle)saken, du.

Jeg er enig i grunnverdiene du skriver, men ingenting av det negative du skriver skjedde i InVi. Du vet faktisk ikke noe om det som skjedde på innsiden av dette.

Helt riktig. Jeg er enig med at man må behandle hverandre bra IG, men galmann3- vi behandler hverandre bra i InVi. Så vær så snill - før du kommer med en slik kommentar igjen - skaff deg litt virkelig kunnskap rundt emne. Ikke tro på alt folk sier - ihvertfall ikke når vedkommende er sur på noen!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Er helt enig med deg der! Det blir for dumt når folk ikke respekterer eller behandler hverandre bra i dette spillet. Det er laget for å ha det gøy. Man skal ikke føle seg uvelkommen! Skal prøve å ikke skjelle dere for mye ut. Men kan ikke respektere en stamme som får en flott spiller til å slutte på grunn av mangel av intergeritet, InVi..

såvidt jeg vet ble det aldri sagt ifra om at Personen det er snakk om var missfornøyd, men gitte person forlot rett og slett stammen en dag, og begynnte å påstå at InVI hadde vært slemme mot h^n. Uten å ha noe som helst form for bevis. Dermed konkluderer jeg at gitte person bare ville skape krangel/uro eller avslutte verdnen
 
Topp