Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg ønsker både med og motspillere på v16, ei riktig god jul ;)
 

galmann3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Helt riktig. Jeg er enig med at man må behandle hverandre bra IG, men galmann3- vi behandler hverandre bra i InVi. Så vær så snill - før du kommer med en slik kommentar igjen - skaff deg litt virkelig kunnskap rundt emne. Ikke tro på alt folk sier - ihvertfall ikke når vedkommende er sur på noen!

Vet dette er gamelt, prøvde egentlig ikke å peke finger, men det gjorde jeg, sorry. Men jeg har litt innsikt. Før h*n ga bortbyene sine skulle jeg kanksje ta over kontoe på grunnlag av opplevelsene hennes/hannes (husker ikke eindoms hankjønn pronomen i farta.) Så jeg sa dette på grunnlag av dialogen med spilleren. Som sagt poenget mitt var ikke å peke fingere. Poenget var at man burde behandle medspillere med respekt.

Jeg beklager på det sterkeste om noen tok dette som en direkte fornærmelse det var, som sagt, ikke poenget. Grunnen til at jeg skrev det om en sak som var så gammel var at det rev opp gamle sår å se meldinger der en helt klart var lei seg pågrunn av mangel på respekt. Dere InVi spillere, jeg har full tro på at dere er en grei stamme!
 
Sist redigert:

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Skulle gjerne gitt deg positivt rykte på den, men må vente :p
Takk for fin kommentar - nå glemmer vi saken og fortsetter videre. Bring on the real facts!
 

DeletedUser

Guest
Med over 100k drepte tropper i både angrep og forsvar, var det riktig.

Ny fakta: HAHA har nettopp vært på overgangsmarkedet og kom styrket ut av det hele :D
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at vår alles kjære skiløper, Marit Bjørgen er litt vel glad i gløøøøg..
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at noen merka at det ikke var så lett å ta byer av meg, ikke sant RUAB? :D
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at vi ble tatt litt på senga før jul. Ære til InVi for å liv ting opp her.
Men nå har vi våkna opp ifra juledvalen!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Innocent og InVi har samme vekst siste 4ukene. ca 900.000p
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Fakta er at om vi prøver å gjøre noe med det, resulterer det til enda større vekst for inno (puke)
 
Topp