Faktabørsen

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jau... Sånn går no dagene :)

aebc76eea58b9325638c3a3dd5bf1bc4.png

175bff7cb62b162f1c58d9e1533ad85f.png

9a27ae2512cbe3040c86cf7f05133012.png
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Ja, er det jeg sier... Den blir bare mer og mer utbredt :)

Vi skulle ha laget en stor og solid oversikt med alle dine nukes som har dødd i forsvar/ alt du ikke har dodget, men jeg er redd det blir altfor mange bilder.. (giggle)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Og likevell leder jeg både ODA og ODD veldig klart .. :)

Du har allikevell mistet store mengder tropper fordi du ikke har dodget :)

Fakta er at motstanden i Fini var skuffende lav! :eek: Hadde forventet mer så mye aktivitet som de skrøt på seg! (giggle)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Fakta er at vi fikk oss en god latter i Thyre-chatten.

En noe rusten Jostein missa på en timing med 5 sek. Grunn: Han glemte hvilken knapp han sku bruke.. (clapping) :LOL:
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Er ikke alle som har deff til rumpa, hvis fini gav opp var det nok fordi at det var helt tomt av deff tropper. :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Er ikke alle som har deff til rumpa, hvis fini gav opp var det nok fordi at det var helt tomt av deff tropper. :)

og da gir man opp ? man kan faktisk gjøre en god del uten deff også.. man har også off tropper som kan snipes med, bygge litt deff + dodge, virker for meg som de ga opp alt for lett.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at vi fikk oss en god latter i Thyre-chatten.

En noe rusten Jostein missa på en timing med 5 sek. Grunn: Han glemte hvilken knapp han sku bruke.. (clapping) :LOL:


Fakta er at dette ryktes å være mobbing!
Fakta er også at jeg glemte hvilken knapp jeg skulle trykke på for å sende tog (rofl)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Har den vært leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge. Gjesp.
 
Topp