Faktabørsen

rh0chrr3ss

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
55
Fakta at Folkerepublikken Kina skal bygge tidenes største mur, fra K46 til K43! O store v18, fryd dere.
 

Sarumann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Fakta at Folkerepublikken Kina skal bygge tidenes største mur, fra K46 til K43! O store v18, fryd dere.
You-shall-not-pass1.jpg
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Its on.

Lykke til til Både Power og 24/7, håper på en fin og spennende 3 sidig krig. måtte den beste vinne!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at vi nå får se om de andre stammene har baller til en 3sidig krig.

Selfølgelig har vi baller til det, men enhver god leder skjønner hva man burde satse på. Enten så er det noen som kjeder seg i Nice, eller så liker de å leke tøffe. Personlig tror jeg det er en kombinasjon. Barn som leker krig. :D
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Selfølgelig har vi baller til det, men enhver god leder skjønner hva man burde satse på.

Selvfølgelig regner vi med at dere kjører den lette veien, altså samarbeid mot oss. Det hadde isåfall vært synd, for da ødelegger dere en verden som hadde så mye potensial tol å bli spennende. Men så er det noen som ikke bryr seg om spenning, men som bare vil vinne på sageat mulig måte. så om dere hugger er det ikke noen overraskelse

Enten så er det noen som kjeder seg i Nice, eller så liker de å leke tøffe. Personlig tror jeg det er en kombinasjon. Barn som leker krig.

Vi leker ikke krig, vi spiller krig, dette er ett nettspill, intet mer, og vi prøver bare å gjøre det så spennende som mulig. Om du ser på det som barnslig, er ditt valg.:D

Going Bold
 

Sarumann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Selfølgelig har vi baller til det, men enhver god leder skjønner hva man burde satse på. Enten så er det noen som kjeder seg i Nice, eller så liker de å leke tøffe. Personlig tror jeg det er en kombinasjon. Barn som leker krig. :D
Dette er et spill, husk det. Et spill spiller man for å ha det gøy, så sånn sett - ja, kanskje litt leking?

Tror ikke det verken er kjedsomhet eller det at Pål ønsker å leke tøff som resulterte i krigserklæring, jeg tror det er det at det er slik en vinner en verden som er grunn i det. Tribal Wars er et krigsspill, Nice erklærte krig. Slik skjer, herr magic dude.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551

At man erklærer krig mot de to største utfordrene sine åpnet iallefall ikke til at de to kunne danne en ally... Du er ganske dum om du tror at en ny tresidig krig på .no er mulig. Det starter alltid med to-tre store stammer som etterhvert adler fra hverandre, noen oppløses, noen merges, og muligens en overlever. v16 og v17 er gode eksempel på det. Hvorfor skal v18 da være ett unntak?
 

DeletedUser

Guest

Gjøre en verden spennende ved å ødelegge for dere selv? Ja, greit det er spennende for oss det. Stå på videre! :D Stakkars medlemmer.

Dette er et spill, husk det. Et spill spiller man for å ha det gøy, så sånn sett - ja, kanskje litt leking?

Tror ikke det verken er kjedsomhet eller det at Pål ønsker å leke tøff som resulterte i krigserklæring, jeg tror det er det at det er slik en vinner en verden som er grunn i det. Tribal Wars er et krigsspill, Nice erklærte krig. Slik skjer, herr magic dude.

Wow, du vet virkelig lite.

Fordi vi e nice

Ja, der er det :) Synd dere lurer dere selv.
 

DeletedUser

Guest
Rart han har gjort dette før (v9 & v13) å ledet begge stammer til seier.:hmm:

Spilte mot amatører der sikkert :)

Vi prøver ikke å merge oss til seier. Det kunne umulig vært morsomt å spille da.

Nei, det syntes jeg er flott det. Merging er jeg ikke så veldig fan av selv når det er snakk om at 2 store stammer går sammen for å bli den største stammen (eller tilnærmet det). Men er det sånn "enten merger vi, eller så går vi til krig" lignende situasjon?
 
Topp