Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg egentlig ikke har noen formening om deg. Fakta er også at jeg ikke har blokket deg?

Huh? Du har ingen formening om meg? Så høflig sagt :) Etter alt jeg har bablet om på forumet siden du startet? Eller leser du forum veldig sjeldent?

Og jo, du blokkerte meg i en lang periode. Må være dualen din som unblokka meg for ikke så veldig lenge siden.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Og jo, du blokkerte meg i en lang periode. Må være dualen din som unblokka meg for ikke så veldig lenge siden.
Jeg har aldri blokket deg?
Huh? Du har ingen formening om meg? Så høflig sagt Etter alt jeg har bablet om på forumet siden du startet? Eller leser du forum veldig sjeldent?
Jeg leser forum flere ganger om dagen, og ''alt du har bablet om'' er forsåvidt ikkenoe grunnlag til å bestemme hvorvidt du er lame eller en magic dude.
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at det er godt å være hjemme ifra ferie :p

Så da er det på tide å sette opp trykket litt,
for mobilspilling og av og til et par minutter på laptop ble veldig slapt
 
Sist redigert:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
:hmm:
493a2f18f404e3432b0998026fe8eb87.png
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Hadde vi erklært krig mot alle små stammene hadde vi nok hatt noe slikt vi også(nod)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fakta er at jeg (og sikkert flere), savner all den gode propagandaen på forumet. Forsvant den sammen med joaking? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Hadde vi erklært krig mot alle små stammene hadde vi nok hatt noe slikt vi også(nod)

Kanskje dere ikke skal alliere dere med alle småstammene da? :) Fire av krigene mot småstammene har kommet pga deres samarbeid med disse stammene.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp