Faktabørsen

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Blir det ikke spam om det ikke er relevant? :D Unødvendige poster blir vel kategorisert som det? Right? ;)

Så jeg syntes Zippy fortjener infraction for å være irriterende og spamme oss ned! :(

Spam er som oftest innlegg uten mål og mening, slik som noen av de ovenfor/før min samtale med Zippy.
(Det finnes selvsagt andre former for spam, òg.)

Så langt har han ikke spammet. I tillegg er dette en tråd uten spesifikt emne, derfor er tilnærmet ingen innlegg irrelevante for tråden.
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Fakta at tråd er en undertråd for v18 og derfor kanskje bør ha en relevans med v18 å gjøre?

Fakta er at dette stemmer. Men jeg er ikke så rigid at jeg stopper samtalers naturlige utvikling med det samme det ikke snakkes om nøyaktig v18.

Likevel, dette er mitt siste innlegg om dette i denne tråden. Vil du diskutere videre, foreslår jeg at du tar det over PM.
 

undefined

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fakta er at Kimsens i stammen 24/7 fra v11, er tilbake under nytt nick, og nå har både tid og motivasjon til å klare det vi ikke klarte da, vinne!
 

DeletedUser

Guest
Fakta at Nice kicker spillere for å unngå dårlig statistikk! :O
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Dere kunne jo ha innadlet han likevel om han hadde vært med i stammen. Gjør det ikke akkurat vanskeligere for oss å se at han har slutta når dere kicker han.
 

DeletedUser

Guest
Dere kunne jo ha innadlet han likevel om han hadde vært med i stammen. Gjør det ikke akkurat vanskeligere for oss å se at han har slutta når dere kicker han.

Er det vanskelig å forstå at noen innadles når de mister masse byer til stammemedlemmer?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
a1ac5e8f8893724550938dbd39e23201.png


Vi har bare en gertpe i stammen vi da...
 
Topp