Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Hei til alle dere som tror at det var Pål som nettopp mistet en by til ODA. Det er min feil. Jeg trakk noe deff som Pål ba meg ikke trekke.

Beklager, Pål.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hmmm.. jaja.. Zippy har erklært seg som allviter. Han gir "gode" råd til sine fiender om hva man bør gjøre/ikke gjøre. Det som er så morsomt, er at når det egne "bommerter". Da skylder han på egen stamme..

zippymaster
Er ikke mitt def, trodde du visste at jeg ikke drev med sånt?

Har ikke du da sviktet Zippy? Burde ikke du av alle, gå inn å gi råd, til egen stamme, om hvordan deffen skal være, slik at du får maksimalt utbytte av deffen du har i byene dine? Bør du ikke også la være å ha "udugelige" KV`s som mister byer? ..og hvorfor var din KV så kjapt ute med å ta på seg skylda? Redd for at vi skal tro du ikke er så god som du vil ha det til?
Kjekt å ha noen å skylde på dersom noe går galt? :p
 

DeletedUser

Guest
Kan du lese innlegget mitt på nytt? Jeg tror det er noe du ikke skjønner.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hmmm.. jaja.. Zippy har erklært seg som allviter. Han gir "gode" råd til sine fiender om hva man bør gjøre/ikke gjøre. Det som er så morsomt, er at når det egne "bommerter". Da skylder han på egen stamme..



Har ikke du da sviktet Zippy? Burde ikke du av alle, gå inn å gi råd, til egen stamme, om hvordan deffen skal være, slik at du får maksimalt utbytte av deffen du har i byene dine? Bør du ikke også la være å ha "udugelige" KV`s som mister byer? ..og hvorfor var din KV så kjapt ute med å ta på seg skylda? Redd for at vi skal tro du ikke er så god som du vil ha det til?
Kjekt å ha noen å skylde på dersom noe går galt? :p

Bedre at deffet dør i støtte i front enn at det sende hjem igjen, som tar sånn 72 timer. På måter du ikke har tenkt på, kan man faktisk bygge det han tapte opp igjen på bare 1 dag :eek:
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at vi alle har noe å lære av Pål.

På samme måte som at alle har kunnskap i seg som andre kan ta nytte av, Pål har bare litt mer kunnskaper om tw enn de fleste andre av oss.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Joda jeg skjønte veldig godt det du skrev, men to ting avgjorde skyldspørsmålet:

1.

2. Så avsluttet du med følgende:

Der tok du på deg skylda..

Fordi det var hans skyld? Han trakk jo deff som sto i byen slik at en adels gikk gjennom(pga en missforståelse).
 

dj broiler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Fakta er at Lilleulven er en skitten spiller som må ha hjelp av spioner mot OIM ( og likevel blir adlet)

^ Selv om jeg er i samme stamme som han tolerer jeg ikke sånne spillere som bruker spioner etc. Jeg setter ærlighet, respekt og lojalitet høyest. ;)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Helt sikkert. Det har jeg fått opplevd gjennom alle de fine ryktepoengene du gir.

Ja, det var ironisk ment.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Joda jeg skjønte veldig godt det du skrev, men to ting avgjorde skyldspørsmålet:

1.

2. Så avsluttet du med følgende:

Der tok du på deg skylda..

Jeg stiller meg fremdeles uforstående til hvordan du klarer å blande KV inn i innlegget. Det at du får ut av innlegget at Pål ikke lærer sine stammemedlemmer opp godt nok finner jeg også litt spesielt.

Pleier du alltid å lese det du vil lese, og ikke det som faktisk står skrevet?
 
Topp