Faktabørsen

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at MD har fått fargen på kartet som jeg pleier å gi til J.F.F
Dette er ikke fordi jeg frykter han, men fordi jeg må bruke noen nukes for å komme gjennom på byene hans

Nå er du så fin og rosa atte (kyss)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fakta er at MD har fått fargen på kartet som jeg pleier å gi til J.F.F
Dette er ikke fordi jeg frykter han, men fordi jeg må bruke noen nukes for å komme gjennom på byene hans

Nå er du så fin og rosa atte (kyss)

Rosa? O.O

:hjelp:
 

DeletedUser

Guest
Dette er forresten Zippy og Roger sin reaksjon når de mister nukes i forsvar:

giphy.gif
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Var vell en ny spiller på kontoen som ikke kjente reglene, du skal bare være glad du ikke ble tatt for dine ulovligheter på en viss konto tidligere.

Hadde det ikke vært meningen at kontoen skulle internadles og kun gav bort byer i det kontinentet så hadde han hatt lov til å adle i annet kontinent.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Hadde det ikke vært meningen at kontoen skulle internadles og kun gav bort byer i det kontinentet så hadde han hatt lov til å adle i annet kontinent.


Tja, han har vist gjort ulovlige ting i det kontinente, unnskyld for at han gjorde det, jeg skulle tatt KV jeg istede, lærte jo av deg hva som var lov og ikke, så nå er jeg regelrett, takk for at du er så flink at du lærer andre også, settes stor pris på :hjelp:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hvorfor hele tiden prøve å bortforklare hva som skjer? Det har skjedd, javel.. så la det være med det. Uansett hvor ny han var, så burde han visst om reglene. så enkelt.
Dessuten å skyte tilbake med samme krutt, det går som regel dårlig benja81..
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Husker også jeg gav flere advarsler om regelbruddet som skjedde forje gang, men lar det ligge med det, regelbrudd er regelbrudd.

Tja bare fordi dere er flere som sier det samme, så blir jeg ikke noe mer overbevist om at det dere sier er mer riktig. Kunne laget en stor sak av det, hvor jeg gikk i detalj om hva som kjedde sist, men gidder ikke. Btw ikke ny på tw bare ny på kontoen, og verdenen.
 
Sist redigert:
Topp