Faktabørsen

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Morsomt at jeg skryter veldig ifølge dere. Gi meg en post hvor jeg har skrytt. Du bli bare mer og mer
Morsom olve :)
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
På tide at dette blir en faktabørs igjen. Fredrik, jeg synes du bør holde deg god for å bevisst prøve å terge Olve. Er ikke rart du får litt spydige svar når du legger opp til det.

Fakta er at det jevner seg til på v18! :)
 
Sist redigert:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Noen ganger så lurer eg på hvorfor jeg gidder å delta på v18 forumet. vel its not gonna happend anymore
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det snart er flere kontoer uten gårder.




Godt igang med å rive ned mine egne ;D
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Fakta at v18 blir min siste verden før jeg legger opp for godt.

Skal jafal få en seier til på belte før det er over.

Krokanrull (I will stand my ground*) erobret BERLIN TheCapitalOfTheFatherland (482|512) K54 okt. 24, 09:23 Now you can start kissing my big beautiful ass :party:
 

DeletedUser

Guest
Krokanrull (I will stand my ground*) erobret BERLIN TheCapitalOfTheFatherland (482|512) K54 okt. 24, 09:23 Now you can start kissing my big beautiful ass :party:

ROGER!!!!!!!!!!!
ranting.gif
 

DeletedUser

Guest
Krokanrull (I will stand my ground*) erobret BERLIN TheCapitalOfTheFatherland (482|512) K54 okt. 24, 09:23 Now you can start kissing my big beautiful ass :party:

Var ikke lenge du hadde den.
Summer Breeze (Never surrender) erobret BERLIN TheCapitalOfTheFatherland (482|512) K54 okt. 24, 12:18

MIN BY
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Belzebub den 22.10. klokken 19:36
Hei, torilloh!

Beklager så mye for den samtalen vi hadde sist. Var litt desp. etter å ta ut abraumer. Beklager så mye for det.

Vi i ODA ønsker å tilby deg en plass hos oss. Mange av medlemmene rundt deg ønsker å ha et samarbeid sammen med deg i nærmeste fremtid. Alle vet hva slags spiller du er, og vi ønsker å ha deg på våres side mot V18. Pr. dags dato leder vi soleklart, og du kan være med å styrke våres sjangser til å vinne v18. Du vil jo selvfølgelig vinne v18 sammen med ODA.

Håper å høre fra deg ASAP, også ønsker jeg å spørre deg om noen spørsmål, dersom du takker ja til tilbudet.

mvh

Henrik / Belzebub

Med soleklart må du vel mene i poeng for krigen går jo ikke så bra :hmm:
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Belzebub den 22.10. klokken 19:36
Hei, torilloh!

Beklager så mye for den samtalen vi hadde sist. Var litt desp. etter å ta ut abraumer. Beklager så mye for det.

Vi i ODA ønsker å tilby deg en plass hos oss. Mange av medlemmene rundt deg ønsker å ha et samarbeid sammen med deg i nærmeste fremtid. Alle vet hva slags spiller du er, og vi ønsker å ha deg på våres side mot V18. Pr. dags dato leder vi soleklart, og du kan være med å styrke våres sjangser til å vinne v18. Du vil jo selvfølgelig vinne v18 sammen med ODA.

Håper å høre fra deg ASAP, også ønsker jeg å spørre deg om noen spørsmål, dersom du takker ja til tilbudet.

mvh

Henrik / Belzebub

Med soleklart må du vel mene i poeng for krigen går jo ikke så bra :hmm:

Sa han ja?
 
Topp