Faktabørsen

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nå har det seg også slik at jeg har bedre ting å gjøre enn å forklare meg tid deg. Kort kommentar før jeg avslutter stikkrunden for denne gang. Jeg er en stammespiller og kommer alltid til å være det.

HAHAHA LAGSPILLER? DUUU????

Nei jeg har IRL hver gang jeg får motgang og slikt, men når det er rim og medvind har jeg ikke noe som kalles tid til anna en TW og skryting på forum, proff lagspiller og alt er jeg der jeg sitter å tar KV for å sende ress til gråbyene rundt kontoen min og adle grått og faile på aksjoner, proff lagspiller!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Oja, glemte at jeg snakket med Kontobytter-Stian. Sorry!

Denne var da ny :eek:

eneste stedet jeg byttet kontoer flere ganger, var v14. og det var på grunn av 2stk. Som gjorde det de kunne for å ødelegge;)

Men er fint at du faktisk husker at jeg het Stian, for jeg husket ikke at du het Magnus. før noen i ODA gjorde meg oppmerksom på det, vet du hvorfor? fordi du er av ingen interesse for meg. Hverken en trussel eller noen å legge merke til :eek:


Denne er for deg Magnus!


https://www.youtube.com/watch?v=qkG_iq8vTLc
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
HAHAHA LAGSPILLER? DUUU????

Nei jeg har IRL hver gang jeg får motgang og slikt, men når det er rim og medvind har jeg ikke noe som kalles tid til anna en TW og skryting på forum, proff lagspiller og alt er jeg der jeg sitter å tar KV for å sende ress til gråbyene rundt kontoen min og adle grått og faile på aksjoner, proff lagspiller!

er ikke ofte jeg har motgang;) Jeg skylder ikke på IRL.. på v17 ble jeg blasta ned mens morfar lå på sykehuset. ga jeg opp og skyldte på det? Nei. Noen ganger har faktisk IRL skylda. For det er flere som har merket hvor effektiv jeg er i forsvar.. Angrep kan jeg si med en gang er noe jeg må jobbe mere med, jeg får til å "pulle av en aksjon" med grei suksess, men må si flere er bedre enn meg på akkurat det omerådet. pytt pytt.

Men å tvile på at jeg er en stammespiller. Det kan du holde deg for god til. for jeg er sikker på at hvis du spørr twspillere som har spillt med meg, og til deler mot meg. Kan skrive under på at jeg ikke er noen egotripp.

er jeg der jeg sitter å tar KV for å sende ress til gråbyene rundt kontoen min

Rart det der. Om jeg hadde gjort det, hvorfor er jeg da så ettertraktet som kv ? Er det fordi jeg kun sender bort ressursene? Eller er det fordi jeg jager folk på dør slik som deg ^^ ? Du bør tenke nøye gjennom hva du sier før du sier det.

Kanskje litt av det som gjør deg til en dårligere twspiller. Skal finne opp ting som ikke stemmer, for å virke så badass og kul. Get som balls a å skriv noe ordentlig og sant til en forandring. vet du har det i deg ;)

Stian out ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ser du en forskjell mellom Miss Fortune - DuhHelluw - Fini - bongosteen - FylleSamen - lambnut og Mao Zedong -3ANL - R3L4X?

vel MF fordi en på kontoen gjorde mye feil, og abuset flere medlemmer i ST4B stammen. DuhHelluw - gikk inn i TSM og tok senere over Fini, fordi den trengte ny eier, Bongo, Benja ville ha meg over siden 1 eller 2 på kontoen sluttet (husker ikke hvem det var) - Fyllesamen Olve og Kvæna forlot, jeg skulle ta over, og få mergen gjennom. Senere ble den kontoen sabotert av de 2. Les mer om det på v14 forumet. Lambnut samme deal ^^

Hva er dine "grunner" Jeg bryr meg ærligtalt ikke om v14. Da det var en konto med mye tull og backstabbing.

Men er ganske rørende hvor mye du og Olvedn bryr dere om meg. Siden det virker som dere stalker meg ^^ Pass på dere litt selv også a ;)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
er ikke ofte jeg har motgang;) Jeg skylder ikke på IRL.. på v17 ble jeg blasta ned mens morfar lå på sykehuset. ga jeg opp og skyldte på det? Nei. Noen ganger har faktisk IRL skylda. For det er flere som har merket hvor effektiv jeg er i forsvar.. Angrep kan jeg si med en gang er noe jeg må jobbe mere med, jeg får til å "pulle av en aksjon" med grei suksess, men må si flere er bedre enn meg på akkurat det omerådet. pytt pytt.

Men å tvile på at jeg er en stammespiller. Det kan du holde deg for god til. for jeg er sikker på at hvis du spørr twspillere som har spillt med meg, og til deler mot meg. Kan skrive under på at jeg ikke er noen egotripp.

Synd d me morfaren din altså, men jeg bryr meg ikke det grann. Det eneste effektive jeg har sett i deg i forsvar er evnen til til å plutselig forsvinne. Angrep har jeg ikke erfart da du gir opp før du får gjort stor mye. Si meg en aksjon du fikk sukse i :)
Jeg hører mere negativt om deg en jeg hører positivt om deg ifra de aller fleste jeg snakker med, det er kun unnskyldninger ifra deg til tider, men egoisme nevnte jeg vel ikke?


Rart det der. Om jeg hadde gjort det, hvorfor er jeg da så ettertraktet som kv ? Er det fordi jeg kun sender bort ressursene? Eller er det fordi jeg jager folk på dør slik som deg ^^ ? Du bør tenke nøye gjennom hva du sier før du sier det.

Kanskje litt av det som gjør deg til en dårligere twspiller. Skal finne opp ting som ikke stemmer, for å virke så badass og kul. Get som balls a å skriv noe ordentlig og sant til en forandring. vet du har det i deg

Det fins bare ikke mange som tar KV vettu. Og de bryr seg ikje stort om ress, de kjæm tebake. Men er jo artig å jage folk på dør, vanskelig å tenke over hva jeg sier når jeg snakker med deg siden du ligger på samme døra.
Hvordan er jeg en dårlig TW spiller når jeg leker meg på forum? Altså hvis noen har det artig og er barnslig betyr d at de er barnslig hele tiden IRL?
Og den der med KV greia var rent ut bullshit kun for å irritere deg, og jeg skriver som oftest på fakta (selv om de ikke er så trygge inniblant xD)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hvordan er jeg en dårlig TW spiller når jeg leker meg på forum?

Du besvarte nettopp ditt eget spørsmål Gratulerer. Litt mer innsats in game og litt mindre slacking på forum ;=)

At du hører mere negativt enn positivt om meg. Er rett og slett for at du menges med "speedgjengen" Er det kanskje der du har flaminga fra o.o


Si meg en aksjon du fikk sukse i

Du kan vel først spørre ulike folk i WIC. Og tkdark, hvordan jeg pusha han ut av k5 eller 4 husker ikke da jeg kom inn ^^ hadde vel mange sucsessrike forsøk der :p Både som kv, og på egen konto.

Uhm. V14,v15,v16 der var det også noen aksjoner som jeg var høyst delaktig i ^^ og fikk litt uttelling.

For ikke å glemme v17, der jeg helt av meg selv bare countret en stor aksjon i en big win på trustie. Du var jo selv med i den stammen. Men du vil vel bare prøve å finne negative ting ved meg. men men ^^

v18. Den tiden jeg kjørte med Benja. Så hadde vi flere småaksjoner mot en rekke "middels" spillere der vi fikk grei uttelling.

V19. Jeg og Roger kjørte bra med aksjoner mot små spillere og stammer.


Det eneste effektive jeg har sett i deg i forsvar er evnen til til å plutselig forsvinne.

Jeg gir deg referanser fra v1, v16,v17 og v18 ^^

[16:47:30] Ole-Andrè: jeg husker hvor en pain in the ass du var på v17 stian
[16:47:48] Ole-Andrè: Og her er det lettere og forsvare seg omg, du er helt ustoppelig da (rofl)

En fiende på v17. Vil du ha screenshottet, send meg en skypemelding a ;)

Det du sier er bull ^^ Er mange som liker meg, har forespørsler om å joine kontoer hele tiden. Mange folk liker meg, De folka som ikke gjør det, bryr jeg meg ikke noe om^^ enten er de sjalue, eller så har de virkelig ikke noe annet å gjøre i livet enn å hate folk :p
 

DeletedUser

Guest
Det er fakta at jeg preget gullmynter 10 min før prisen ble redusert, pga. jeg ga blanke og ikke gadd å vente mer... :hmm:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Angriper: loke687
Opprinnelse: 020 matte suger (426|341) K34

Antall: 0 0 4933 0 300 2728 146 0 146 146 0 0
Tap: 0 0 4933 0 300 2728 146 0 146 146 0 0

Angriper: loke687
Opprinnelse: 025 keep away (424|335) K34

Antall: 0 0 5000 0 300 2792 150 0 150 150 0 0
Tap: 0 0 5000 0 300 2792 150 0 150 150 0 0

Var ikke klar over at OIM ikke lærte opp stammemedlemmene sine bedre enn dette. Vet bedre nå. :awesome:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
MD har aldri hatt et dårlig nuke:D Er jo sånt som skjer innimellom.. Har sikkert flere sånne nukes selv, så bare å grue seg:)
 
Topp