Faktabørsen

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
MD skrev:
Er vi ikke litt forbi det at vi rekrutterer fra hverandre nå? Dere har rekruttert flere av oss en vi av dere.

Det stemmer, ikke si dere please :)

Anyways. Ja begge stammene har rekrutert av hverandre. Men hadde stammene holdt seg til sitt når de var så og si lik i poengsummen, så hadde v18 vært mye mer spennende og enda levd i sin beste vellstand istedenfor plankekjør.

Men ja alle verdener ender likt og et par smarte rekruteringer sparer enn for mye tid og krefter :)

All creds til ODA for både innsats og smart spill :)
 

DeletedUser

Guest
Det jeg mener er fucka, er at Bunny sier jeg er som Olve og Magnus, MEN han nevner aldri whoop, det er kanskje fordi at whoop er i egen klasse langt der oppe, når det gjelder å være råtten. Er bra jeg vet noe om noe jeg aldri vil være i stand til å oppnå(rofl)

Hvis du sier Whoop er råtten; hva sier det da om deg som går til denne råtne personen og ber om å bli dualen hans?
 

DeletedUser

Guest
Jeg siktet ikke bare til det du skrev om Skandyzz, men en generell oppsummering av det du har skrevet som jeg har lest på V18 forumet. (Kan selvsagt være du har skrevet mer positivt om OIM enn negativt, selvom jeg tviler sterkt på det)

Da har du tydeligvis ikke fulgt med :) Og blir vel litt feil at jeg liksom skal nevne mer positivt enn negativt når dette er propaganda? Du har kanskje ikke skjønt poenget med det. Anbefaler deg å google litt.

For all del, jeg er kanskje litt sær når det gjelder hva man bør skrive om sine fiender/stammefrender. For der du vil presisere og legge vekt på at Skandyzz har gitt opp eller hvertfall mister byer fryktelig lett, ville jeg heller gitt dem creds for den gode fighten de faktisk har gitt dere når de var aktiv, men igjen jeg ser at det er forskjellig fra person til person. Så jeg respekterer at du ikke gjør det på den måten, så sant det ikke blir personangrep. Som du har holdt deg unna såvidt jeg har sett. ;)

Har gitt dem skryt for det de har gjort bra. Synd du bare har lest få gangene jeg har vært litt kritisk :/

Hopp litt tilbake i forumet og les tidligere poster :) Eller, det er kanskje for mye ork :(

Det stemmer, ikke si dere please :)

Anyways. Ja begge stammene har rekrutert av hverandre. Men hadde stammene holdt seg til sitt når de var så og si lik i poengsummen, så hadde v18 vært mye mer spennende og enda levd i sin beste vellstand istedenfor plankekjør.

Men ja alle verdener ender likt og et par smarte rekruteringer sparer enn for mye tid og krefter :)

All creds til ODA for både innsats og smart spill :)

Du refererer til en perfekt verden som aldri vil skje. Dette er et spill der slikt er nødvendig for en mer interessant spillestil. Ekstremt kjedelig om folk blir låst til en stamme og ikke har mulighet til å bytte om stammen ikke er slik man hadde sett for seg. Ledelsen i ODA har aldri aktivt gått inn for å rekruttere fra OIM. Men det er enkelte i OIM som har gjort det med noen i ODA.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
MD skrev:
Du refererer til en perfekt verden som aldri vil skje.

Helt utrolig mange som mener dette ! hadde vært kjempegøy med en slik verden. Men som sagt. Det skjer aldri. Uansett hvordan TW.no trikser det til!

Det er som en grunn til at TW er mer enn et spill der det bare handler om å adle fienden.
Heldigvis har vi diplomati, stammer, osv.. Ellers hadde det også blitt veldig ensidig.. Enhver verden er annerledes på hver sin måte, uansett om hver verden i bunn og grunn ender på samme måte uansett pga disse tingene.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Siden skandyzz ikek engang skulle yte noe motstand kan ikke dere i oim bare sette kontoane på slett så får alle sommerferie fra v18.
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
nuke_zpskfq2ilnt.png


Fakta er at det er mer spennende å nuke seg selv enn å nuke OIM (happy)
 
Topp