Faktabørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Nei sant det selv om jeg mener det hadde blitt mer spennende om det slo seg sammen med en anen mindre stamme. Hadde vært stilig og se en 3 fronts krig. Men det blir vel aldri og se på TW :(
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Handler mer om å ikke feige ut. Viss topp 3 stammene lot være og skaffe seg en ally med hverandre hadde det gjort saken enklere for det :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Er fullt av tresiderskriger på .net. Orker snart ikke mer klagingen som går igjen her. Hold kjeft eller dra til .net.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Litt vanskelig når man er 5 vs resten av verden og folk allerede har begynnt å plassere stacks i store spillere rundt om :(


Jeg er borte en halv dag så leaver alle :eek: ? Så å feige ut er den beste måten? har full trua på at vi hadde klart det. er bare noen som er for feige twspillere. redde for å ta sjangser. Dette virker for meg som at de som leava ikke har trua på egne ferdigheter, det er da litt trist da jeg trodde alle hadde ett godt nivå i stammen.

Mergewar off... .no begynner å bli mer og mer .net :|
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Litt vanskelig når man er 5 vs resten av verden og folk allerede har begynnt å plassere stacks i store spillere rundt om :(


Jeg er borte en halv dag så leaver alle :eek: ? Så å feige ut er den beste måten? har full trua på at vi hadde klart det. er bare noen som er for feige twspillere. redde for å ta sjangser. Dette virker for meg som at de som leava ikke har trua på egne ferdigheter, det er da litt trist da jeg trodde alle hadde ett godt nivå i stammen.

Mergewar off... .no begynner å bli mer og mer .net :|

er overasket over at du engang er overasket :p

er vel sånn jeg husker tw for et år siden før jeg ga meg sist også. At folk puselig går for redd til og ta en fight osv.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Byttingen er har mer med at KSabeltann kontoen datt nedover rankingen, og i tilleg drepte mange av sine tropper på HoF medaljen.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Byttingen er har mer med at KSabeltann kontoen datt nedover rankingen, og i tilleg drepte mange av sine tropper på HoF medaljen.

Må være troppene som har gått litt ned ser ikke ut som 5 plass er en dårlig plasering så veksten er vel neppe problemet her?

5 Kaptein Sabeltann 2.639 1 2639
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Byttingen er har mer med at KSabeltann kontoen datt nedover rankingen, og i tilleg drepte mange av sine tropper på HoF medaljen.

vi mistet ikke så mange enheter som du skal ha det til for den medaljen. ranken vår er heller ikke dårlig. og Roger skal ha skryt for innsatsen han har lagt ned solo den uka jeg har vært borte. er forskjell på 1 spiller og 2-3 på hver konto.

Er nok mer for å finne en unnskyldning for å gjøre det.

velger faktisk å strekke meg så langt som at jeg tror du byttet kun fordi du visste du kom til å bli tatt av fienden.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Føler med deg stian. Jørn er den type som ikke liker å ta sjanger og synd at roger blir backstabbet sånn. Viste at sånne ting skulle skje men at det gå over roger og deg tenkte jeg aldri på :(

Men du er velkommen hos oss <3 (hug)
 
Topp