Faktabørsen

mann mit stamm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fakta er at Runde 18 er ganske kjedeleg. Det skjer alt for mykje internadling. I dei fleste kontoar sit 2, 3 eller 4 spelarar, sjølv om alle kontoar er små. At nokre store spelarar (Babbotelli, Creo) blir utestengde ei lita stund bidrar også til at mange spelarar ikkje gidd å spele her lenger. Då er det jo ikkje noka overrasking at verdene vert mindre og mindre...
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Når .no-teamet jobber for en dårligere spillopplevelse ved å drive med banning uten grunnlag for dette så faller spillere av en etter en, ikke så veldig rart imo.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
fakta er at runde 18 er ganske kjedeleg. Det skjer alt for mykje internadling. I dei fleste kontoar sit 2, 3 eller 4 spelarar, sjølv om alle kontoar er små. At nokre store spelarar (babbotelli, creo) blir utestengde ei lita stund bidrar også til at mange spelarar ikkje gidd å spele her lenger. Då er det jo ikkje noka overrasking at verdene vert mindre og mindre...

jeg spiller solo og er rank 4
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Kvifor fortel du meg det? Eg spurde korkje korleis du spelar eller på kva for ein plass i ranking du er.

Du sa at det var blant annet fordi det sitter 2,3 eller 4 på de fleste store kontoene at verdenen var liten, jeg påpekte at det du sier ikke stemmer, både jeg og rank 3(Sun Tzu), samt tidligere topp 5 spillere Creo og Kim Jong Il er/var solo
 

mann mit stamm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du sa at det var blant annet fordi det sitter 2,3 eller 4 på de fleste store kontoene at verdenen var liten, jeg påpekte at det du sier ikke stemmer, både jeg og rank 3(Sun Tzu), samt tidligere topp 5 spillere Creo og Kim Jong Il er/var solo

Nettopp, eg skreiv "dei fleste", ikkje alle.
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Fakta at en liten spiller har sendt sine "manner" til angrep på hele verden.

xxx jan. 06, 08:28
Du burde ikke angripe folk som har flere landsbyer enn deg.. :p

xxx jan. 06, 09:02
Angripe? jej sender mine manner bare på julebesøk til alle på jorda.
selv alle batmanner og WhySoSe personer.

kan jej få en by av dej siden du har så mange? mine manner trenger plass å bo.
 
Topp