HolyMother
Kong Odd
- Reaksjonspoeng
- 509
Fakta er at man ikke kan stole på fredstidene, når man får besøk på ALLE farms som landet 18.00...
Så morsomst at du finner en forumpost som er sikkert 5 år gammel da...
Det er ett krigsspill og i krig har folk alltid spioner overalt, det at folk klager på det er litt rart.
Det er ett krigsspill og i krig har folk alltid spioner overalt, det at folk klager på det er litt rart.
Står på mitt. Og det at det er verre andre steder er vell neppe et argument for hvorfor det skal være sånn.
Hadde vært en idé om det var en slags straff for å bytte stamme for så å angripe tidligere stammemedlemmer innenfor gitt tidsramme.
Det kunne gått andre veien også, om noen ble kicket og så angrepet med en gang.
Har ikke spilt nok til å komme opp med en ideell løsning, men vet at spillet hadde vært mye bedre for nye spillere om endringer ble gjort.
Det er et strategispill som blir ødelagt for alle nye spillere som ikke er klar over at det egentlig er et mer eller mindre bestemt spill som går ut på at flere av dere erfarne spillere dolker alle nye og noen erfarne for å bli større enn de andre erfarne spillerne.
De nye som gjør det bra kommer aldri til å nyte spillet da dem uansett kommer til å bli forrådt.
Skjønner ærlig talt ikke hva navnet på spillet har til felles med måten spillet blir spilt på av enkelte.
Foreslår navnet "TraitorWars", en navnendring er jo kanskje lettere enn regelendring.
Fakta er at man ikke kan stole på fredstidene, når man får besøk på ALLE farms som landet 18.00...
Jeg vil anbefale deg å finne deg noe annet enn Tribal Wars. Spillet passer helt klart ikke for deg, og spillet i seg selv vil ikke eksistere i all fremtid på det norske markedet.
Ikke glem at angrep som landet mellom 00:00-00:01 ble besøk, selv om det ikke skulle være fred på dette tidspunktet.
Svar som forventet. Dårlige / ingen argumenter for at det skal være slik det er. Dere er redd for tanken på forandringer.
Hovedargumentet deres er jo at de her på forum er enige med dere.
Som antageligvis er fåtallet av spillerne som starter opp på en verden, men flertallet av dem som fortsetter til neste.
Syntes det er mer strategisk å velge stammemedlemmer og vite at det er en viss risiko å ta inn medlemmer eller bli med i en stamme og så kunne STOLE på dem man allierer seg med og så fokusere på felles mål.
Istedenfor å ta inn hvem som helst og håpe at den personen ikke er/blir en forræder eller ha planer om å utnytte spilleren. Og så bare tenke på sin egen utvidelse.
Hvis jeg tar feil, kan ikke dere komme med noen faktabaserte argument imot?
PS:
Dere kunne ikke tenkt litt på hva som skal til for at det skal bli verdt å begynne å spille spillet ovenfor andre spill?
For alle andre enn dere altså, ettersom folk slutter uansett, spillet trenger nytt blod.
Tribalwars er fortsatt mindre pay-to-win enn de fleste andre slike spill, kan påstå at det er eneste grunnen for å velge det over andre.
Svar som forventet. Dårlige / ingen argumenter for at det skal være slik det er. Dere er redd for tanken på forandringer.
Hovedargumentet deres er jo at de her på forum er enige med dere.
Som antageligvis er fåtallet av spillerne som starter opp på en verden, men flertallet av dem som fortsetter til neste.
Syntes det er mer strategisk å velge stammemedlemmer og vite at det er en viss risiko å ta inn medlemmer eller bli med i en stamme og så kunne STOLE på dem man allierer seg med og så fokusere på felles mål.
Istedenfor å ta inn hvem som helst og håpe at den personen ikke er/blir en forræder eller ha planer om å utnytte spilleren. Og så bare tenke på sin egen utvidelse.
Hvis jeg tar feil, kan ikke dere komme med noen faktabaserte argument imot?
PS:
Dere kunne ikke tenkt litt på hva som skal til for at det skal bli verdt å begynne å spille spillet ovenfor andre spill?
For alle andre enn dere altså, ettersom folk slutter uansett, spillet trenger nytt blod.
Tribalwars er fortsatt mindre pay-to-win enn de fleste andre slike spill, kan påstå at det er eneste grunnen for å velge det over andre.