Faktabørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at KV jobben på Gilgamesh og Bohic har vært så ELENDIG at dem vil la seg internadle.

PS: Hvem var KV igjen? Gud?

hvertfall ikke meg ^^ for jeg var på hytta, noe jeg varslet Patrick om for omtrent ei uke siden. annen kv ble satt opp.

PS: Hvem spurte? backstabbern? ;)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Ikke lett å huske en aksjon hvor man ble til de gradert overkjørt.. Og i tillegg satt på Bohic som KV og mente han var gud og skulle ta masse byer. Endte vell opp med 0 fra Bohic? Ikke rart med så mye dårlig timing som ble gjort. Var det dualen som glemte å logge på igjen?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
at Peter Parker tok 1 by av Gilga mens jeg sov? Greit nok. Vil dog ikke anse det som en aksjon.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ikke lett å huske en aksjon hvor man ble til de gradert overkjørt.. Og i tillegg satt på Bohic som KV og mente han var gud og skulle ta masse byer. Endte vell opp med 0 fra Bohic? Ikke rart med så mye dårlig timing som ble gjort. Var det dualen som glemte å logge på igjen?

2 tog fcka jeg opp da jeg sovna. 1 var tima perfekt, men når msgrensa er såpass høy så er det enkelte i LF som kan snipe det så lenge de er våkne ^^ Fikk tatt ut mye deff fra LF da. Så deler av målet ble jo oppnådd. samt at jeg fikk infoen om at dere benytter dere av spioner i stammen, så det var en vinn vinn.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Det visste jo alle før det ^^

Og om målet ditt er å ta ut deff, for så å vente så lenge at alle får bygd det opp igjen - bra plan. Vi tar heller å 12-dobler antall adlinger istede. Likevell var vi misfornøyde med at det ikke ble mer. Ser du forskjellen? ^^

vinn vinn å faile brutalt -> (clapping)
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
2 tog fcka jeg opp da jeg sovna. 1 var tima perfekt, men når msgrensa er såpass høy så er det enkelte i LF som kan snipe det så lenge de er våkne ^^ Fikk tatt ut mye deff fra LF da. Så deler av målet ble jo oppnådd. samt at jeg fikk infoen om at dere benytter dere av spioner i stammen, så det var en vinn vinn.

Det var en latterlig unnskyldning for et mål. Så du mener at å ta ut def var et bra mål, og så vente til vi har bygd opp alt + mer igjen, og så venter dere til at vi har tatt ut flere spillere fra alliansen deres er en god trade?

Du begynner å gå tom for unnskyldninger her ass.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det visste jo "alle" før det) Målet mitt var egentlig å prøve å ta noen byer, men hadde nok blitt snipa alle 3 toga uansett om de 2 siste ble tima samtidig (skal dog sies at jeg sovna kl 05.00, så var vekkinga på rundt 8 så jeg fikk ut de 2 siste toga). Da får "dere" bare ta byer da, hvorfor skal jeg bry meg om vi tar ut deffet deres billig, eller om dere tar et par-tre byer:? Ikke at du fortjener mye, vet vel hva jeg kan forvente av tilstander på kontoer du sitter på "Mr.CompHour"
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Gikk du tom for argumenter at du måtte dra inn v16? (rofl)

Fair enough, vi ble grise-eid der, men ikke av deg ^^

Du derimot fremstår jo som GUD. Klarer ikke å ta innover deg at det du gjorde var en mega-fail i forhold til alle andre. Reality-check
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det var en latterlig unnskyldning for et mål. Så du mener at å ta ut def var et bra mål, og så vente til vi har bygd opp alt + mer igjen, og så venter dere til at vi har tatt ut flere spillere fra alliansen deres er en god trade?

Du begynner å gå tom for unnskyldninger her ass.

Når man ikke tar byer, så må man se det positive at vi tok ut mye billig deff pluss at man fikk tak i en av de to spionene i stammen. Den andre avslørte seg vel lekende enkelt da Odd kom med kommentaren han gjorde offentlig.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Gikk du tom for argumenter at du måtte dra inn v16? (rofl)

Fair enough, vi ble grise-eid der, men ikke av deg ^^

Du derimot fremstår jo som GUD. Klarer ikke å ta innover deg at det du gjorde var en mega-fail i forhold til alle andre. Reality-check

Har vel aldri avkreftet at det var "fail" sovner man så sovner man. Da prøvde jeg å gjøre det beste ut av det når jeg våkna, det gikk ikke. Shit happens.
 
Topp