Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Fakta er at TBD har begynt å stjele medlemmer fra de andre halvstore stammene, slik at vi er i ferd med å få nok en verden der alle de beste (eller rikeste?) klumper seg sammen i én stamme. Plis gjør det litt mindre spennende da.
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Enig.
Burde få enda fler av de "gode" spillerne inn i den stammen.
Denne verdenen bør ihvertfall ikke bli like spennende og langdratt som v24.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Det er så mange forskjellige personligheter i den stammen at de umulig kan holde ut særlig lenge.
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ungen er ikke i stammen denne gangen.
Og foreløpig så er han enda med på v24.
Jeg har troen på at dem klarer seg fint.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hvis seieren ser oppnåelig nok ut tror jeg man kan svelge mange kameler bare for å føre opp enda en verden som vunnet på forumsignaturen. Det gjør det enklere for masse ulike (og sterke) personligheter å holde sammen selv om de noen ganger er uenige.
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ikke at jeg på noen måte tror det blir avgjort bare ved å ta inn disse, og at dem holder sammen.
For å følge guiden til agantsincer fra v24 så trenger dem fortsatt spioner, backstabbere osv.for å vinne.
Dem kommer sikkert til å holde seg som #1 i lang tid, hvis ikke til verden slutter.
Men uten å følge resten av guiden blir det ingen tidlig seier på denne verdenen.
 

DeletedUser

Guest
"Vi er best, vi leder startupen" "Det ska jo ikke bare mangle siden vi farmer jo drittmasse også" "Uuuhhh, hvorfor vi dro?? Ehhmm... jeg vil spille med vennene mine, det er drittflaut da men"

fgts hele gjengen
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Er det rart folk er stille når topp stammen allerede har 10 av topp 15 spillere i stammen.. Alle vet hva som skjer.. Nå kommer noen til å forsøke å lage en union for å stoppe de, etterfulgt av at hele unionen faller sammen. Etter unionens fall vil det stå igjen 3-4 stammer som vil krige mot rank 1, og rank 1 stammen vil klare å presse 2-3 stammer til å deffe de slik at de kan få spilt i mer enn en måned. De 3-4 motstanderstammene vil bli til 2, hvor det da gjenstår om rank 1 slår rank 2 og 3.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hvor ofte skjer det at topp 20 etter fem dager er den samme når verdenen er over? Vil tippe maks to til tre av kontoene som ligger der nå vil gjøre det til slutt. Hvis så mange..
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hvor ofte skjer det at topp 20 etter fem dager er den samme når verdenen er over? Vil tippe maks to til tre av kontoene som ligger der nå vil gjøre det til slutt. Hvis så mange..

Det er et veldig godt poeng, og sant i de fleste tilfeller.

Men la meg stille dette spørsmålet: Hvor mange av de på topp 20 som bruker pp som en gjeng gale gorillaer, klarer å adle gode mid/lategame spillere på grunn av den store forskjellen på pp-bruk og aktivtet i early game. Når pp gir en forskjell på at gj.snitt poeng er rundt 500 p pr spiller når rank 1 har 3k poeng og akademi, vil jo alltid early game kunne ødelegge for flere nye og gamle spillere med potensial.

Ellers er jeg helt enig med det du sier, man ser sjeldent stor forbrukerne på topp ved verdensslutt. Eksempler på det er vel fra v17 og oppover. Nesten på hver eneste verden ^^
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det er et veldig godt poeng, og sant i de fleste tilfeller.

Men la meg stille dette spørsmålet: Hvor mange av de på topp 20 som bruker pp som en gjeng gale gorillaer, klarer å adle gode mid/lategame spillere på grunn av den store forskjellen på pp-bruk og aktivtet i early game. Når pp gir en forskjell på at gj.snitt poeng er rundt 500 p pr spiller når rank 1 har 3k poeng og akademi, vil jo alltid early game kunne ødelegge for flere nye og gamle spillere med potensial.

Ellers er jeg helt enig med det du sier, man ser sjeldent stor forbrukerne på topp ved verdensslutt. Eksempler på det er vel fra v17 og oppover. Nesten på hver eneste verden ^^

Sant nok. Det vil alltid være en del gode spillere som blir adlet/mister motivasjonen på grunn av konkurrenters pp-bruk. Samtidig vil det alltid være noen som overlever starten og klarer tross størrelseforskjell i begynnelsen å stå imot.

Jeg tror vi vil se vesentlige forskjeller mellom V24 og V25. V25 er en tregere verden, og det har ikke vært noe event i begynnelsen. Det er nok vanskeligere å dra nytte av pp-forbruk, samt at mange av de typiske døgnfluene går lei.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er sant. V25 har også (etter min mening) kanskje noen av de bedre innstillingene, hvertfall sammenlignet med de sist 10-15 verdenene. Her ser alt relativt normalt ut, og sånn det bør være ^^ og ikke starte med en event på en verden med slike innstillinger er også midt i blinken.

Så jeg mener fremdeles at å bruke så mye pp er waste, men føler på en annen side at man har oppnådd større fordeler på tidligere verdener, og på grunn av innstillingene v25 har så er det ok overlevelses sjangser, og bør være mulighet og outplaye pp-brukerne på et tidlig stadium.

Enig Villa.
 
Topp