bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Sa ikke at det var feil, men noe positivt når jeg skriver fra HM kommer aldri :)

JK har skrevet mye piss syntes jeg, men det er hver ens smak, han gjør mer positivt på forumet enn negativt, så vi skal være glad for at vi har han ja :)

-A
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fakta er at Inno har dratt i gang nok et event der de med tykkest lommebøker vinner enorme fordeler.

"Cash is King" - InnoGames
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Enorme og enorme. Du var visst ikke en del av TW-samfunnet der man kunne kjøpe en adelsplass for 50pp? Etter to spinn med premium (150 brukt), så koster den neste 200pp. Jeg vet ikke om den dobler seg hver gang, men den stopper nok en plass. Om det er på 200pp kan nok fordelene du får av dette er være verdt det.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Den hopper med 200pp for hver gang, og stopper ikke. Og når man kan kjøpe seg halvannen adelsmann hver 24t i 14 dager, så er det vanskelig å ikke kalle dette "enorme fordeler".
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Den hopper med 200pp for hver gang, og stopper ikke. Og når man kan kjøpe seg halvannen adelsmann hver 24t i 14 dager, så er det vanskelig å ikke kalle dette "enorme fordeler".

Ikke 1+ i adelsmannsbegrensning men i eksisterende adelsmann (altså sparer man 140k ress). Så fordelene er nok ikke så store
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
+ halv pris på en adelsmann. Altså halvannen. Men at det i det hele tatt er et hjul man skal spinne er bare tull. Bruker man ikke PP får man kun de dårlige bonusene. Det er kun når man bruker PP at man kan få de feteste. Og samtlige her hos oss har fått de samme premiene i samme rekkefølge.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Taktisk smart å banne oss først, så slipper de at vi kjøper opp alle ppene til Inno.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ok, så når man tar alle bonusene man får på hjulet og ganger med 14, så synes dere ikke det er OP? Det synes definitivt jeg.

Kan hende det ikke er det samme premiene vær dag?

Det står Nye gjenstander tilgjengelig noe som kan bety at dem bytter ut noen av premiene man kan få per dag ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tjaa en ting er vel sikkert, Inno har vel sjeldent eller aldri laget events som er balanced.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Tjaa en ting er vel sikkert, Inno har vel sjeldent eller aldri laget events som er balanced.

Hvorfor skulle dem?

Så lenge folk spyr ut penger på slike eventer så vil dem ofc prøve og tjene på det ^^

Spør eller deg selv. Hvordan vil du ha laget Tribalwars for å tjene penger?. For å kun ha PK ville nok ikke holdt i lengden ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Melke tw for allt dem har for og sponse alle de nye faila spilla demmes :mehe:

Vet ikke hvordan det andre spillene har gjort det så kan ikke utale meg så mye men vet at grepolis hadde et greit antall folk når jeg prøvde det men er noen år siden nå ^^
 
Topp