Faktabørsen

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er jo artig d, første 9 stammers win på en verden, #history...

Men er jo artig å knuse folk som ikke tåler motstand (ser på dere HBT)


Men klag i vei du, når en event som denne gir disse folka med farmerekorder på 500k nok GM til 16 byer, ja da er d greit at vi uten PP går sammen for å slå dem. (Ser på deg Coller, flott raner du har på dagens
 
Sist redigert:

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Er jo artig d, første 9 stammers win på en verden, #history...

Men er jo artig å knuse folk som ikke tåler motstand (ser på dere HBT)


Men klag i vei du, når en event som denne gir disse folka med farmerekorder på 500k nok GM til 16 byer, ja da er d greit at vi uten PP går sammen for å slå dem. (Ser på deg Coller, flott raner du har på dagens


Trur vi tåler mer motstand en de fleste her på verdenen noe som vises med at vi kun har mistet 3 byer og leder ODT. Og som vi kommer til å vise igjen i løpet av de neste dagene når denne "Alliansen" skal prøve å ta oss. :)

Og eventen er en del av spillet nytter ikke klage fordi man selv ikke vet hvordan man utnytter den på best mulig måte.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fikk høre at vi på bosco brøt avtalen på 48t fred etter iap ble avsluttet, når jeg adlet etter 48.5 timer var gått. Dog ble det fort stilt når det kom frem at bobil angrep etter 39 timer :eek:
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Slik en vinner snakker.
Ser det ut til å kunne utvikle seg til litt spenning på verdenen så blir man furten og kaller det dustete :D

Tror nok alle skjønner at et sammarbeide her ikke er snakk om at alle sammarbeider til verdenen er over
Men felles fiende har en tendens til å føre spillere sammen, og håper denne gangen at dette sammarbeidet kan føre til en spennende verden.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Og eventen er en del av spillet nytter ikke klage fordi man selv ikke vet hvordan man utnytter den på best mulig måte.

Hva mener du med "Utnytte den på best mulig måte" her egentlig? Æ ser ikke akkurat på d å kjøpe seg ting som en "Smart bruk av event" egentlig...
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Jeg ser på det som å kjøpe ting i eventen på å utnytte den smart jeg, spesielt når PP`en folk i stammen har brukt er tjent med å selge ress på tidligere verdener.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Det har alt med gjengmentalitet å gjøre, Eliminator. Det er lett å bjeffe litt høyere når man etterpå kan gjemme seg i mengden. Jeg husker på barneskolen for mange lange år siden hadde alle fått det for seg at lærerne var dritt og at vi ikke ville gå på skolen mer. Jeg tror det begynte med at Jonas i B-klassen hadde lært seg hva ordet "streik" betydde. Ganske snart spredde ordet seg, og vi begynte så smått å murre litt høyere. Som her på forumet steg murringen i takt med at vi ble flere og flere som protesterte, og ganske snart hadde skolegården på den ellers relativt fredelige Kongsvåg Barneskole* utviklet seg til scener som kunne minne om studentopprøret i Paris i 1968. Ruter ble knust, skolebøker brent og lærerne flyktet for livet. Hvis vi bare hadde vært litt mer kultiverte ville vi trolig bæljet ut Pink Floyd i samlet flokk, 'cause we don't need no education.

Etter at lærerne hadde søkt dekning enten på lærerværelset eller... gud vet hvor... husker jeg at vi stakk hjem. Da jeg kom hjem litt før 12 den dagen spurte fattern hvorfor i all verden jeg var hjemme allerede nå. Jeg sa noe om at et kloakkrør hadde sprukket og at skolen var blitt stengt, husker jeg. Okei, sa fattern og skiftet oppmerksomheten tilbake på eurosport på tven og øllen i hånda. Pipen fikk en annen lyd noen timer senere, da rektor ringte og informerte om hva som hadde skjedd. Fattern kom ned på rommet med den trådløse fasttelefonen i den ene hånda og ølflaska i den andre, knuste øllen i hodet på meg og kjefta meg huden full for å ha løyet til ham. Ganske snart gikk situasjonen tilbake til normalt. Jeg og et par andre kompiser ble suspendert fra skolen i en ukes tid - ikke fordi vi hadde gjort noe mer galt enn de andre, men som regel var det oss som startet sånne ting som dette her, så de tok bare en råsjangs og suspenderte oss for sikkerhets skyld. Vi sa ikke nei til litt ekstra skolefri noen av oss.

Moralen i historien er uansett at når man kan forsvinne i mengden er det mindre farlig å innimellom stikke seg litt frem og tøffe seg litt. Pirke borti de største og så smette tilbake i trygghet blant flokken. Det er en legitim teknikk, og noen ganger fungerer det ganske bra. Så la oss styre på, HBT; kanskje klarer vi å ta dere til slutt, på tross av størrelsesforskjellen.



*barneskolens ekte navn er byttet ut for å anonymisere historien.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fikk høre at vi på bosco brøt avtalen på 48t fred etter iap ble avsluttet, når jeg adlet etter 48.5 timer var gått. Dog ble det fort stilt når det kom frem at bobil angrep etter 39 timer :eek:

Fakta:

Dere var ikke i Pab! det stod klart at vi hold iap'en med Pab! ikke enkeltspillere.

-A
 

magnus mann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fakta:

Dere var ikke i Pab! det stod klart at vi hold iap'en med Pab! ikke enkeltspillere.

-A

Fakta. Vi visste at du kom til å si det, så det er helt greit. Er bare litt artig at dere kommer å klager til oss om at vi ikke holder avtalen. Spesielt når du sier dette^
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ja, poenget var vel heller at dere beskyldte oss for å bryte iapen,når den eneste som "brøt" den var du, bobil.
 
Topp