Faktabørsen

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Sjeldent folk gidder det, folk flest vil jo vinne med sine egne kontoer.
Jeg synes selv at 30 medlemmer ville vært perfekt, og dette premiumbytte tullet kunne gjerne ha blitt fjerna for min del
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Sjeldent folk gidder det, folk flest vil jo vinne med sine egne kontoer.
Jeg synes selv at 30 medlemmer ville vært perfekt, og dette premiumbytte tullet kunne gjerne ha blitt fjerna for min del


Jau sa bare at det var en mulighet ^^

OG det kommer ikke til og kvitte seg med premiumbytte systemet. Da vil jo enkelte folk grine ^^
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er vel 70% vinnerkrav så en mulighet er å nedadle til hovedstammen har 70% og søsterstammene utgir 30%.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Man burde uansett ikke ha stammer på under 20 medlemmer pga aktiviteten. Nattbonusen er også latterlig, og tilpasset de som jobber og går på skole på formiddagen. Jeg jobber skift og trives da natt som dag og efta :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er et slit å måtte sitte våken mitt på natta fordi ting treffer klokka 4-5. Så er veldig greit å vite du har 8 timer du kan sove uansett hva :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Sjeldent folk gidder det, folk flest vil jo vinne med sine egne kontoer.

Egne kontoer!!! Ja det var jo et nytt begrep. ikke mange som spiller på egne kontoer.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Hvis man tror flertallet av arbeidsstyrken i norge jobber dagtid og sover fra 12-08 så tar man feil, håper jeg :)
Uansett skulle det vært morsomt å se hvordan enkelte klarte seg uten premium ressurs systemet, rimelig dårlig ville jeg tro. Men sikkert derfor de spillerne med forbruk av premium kontoer ramler ut av det og stifter og oppløser stammer like kjappt som de drar visa/mastercardet :)

Uansett er det et fakta at dette vil bli en morsom verden!
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Hvis man tror flertallet av arbeidsstyrken i norge jobber dagtid og sover fra 12-08 så tar man feil, håper jeg :)
Uansett skulle det vært morsomt å se hvordan enkelte klarte seg uten premium ressurs systemet, rimelig dårlig ville jeg tro. Men sikkert derfor de spillerne med forbruk av premium kontoer ramler ut av det og stifter og oppløser stammer like kjappt som de drar visa/mastercardet :)

Uansett er det et fakta at dette vil bli en morsom verden!

Skal vel og nevnes at flere av toppspillerne som du mener ligger i toppen pga. bare premiumsfunksjoner har vunnet flere verdener lang tid før de kom.
Stamme har lite å si så her tidlig uansett. Ryktes at Sense er kommet for å bli ;)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
2 adelstog som ikke har gjort jobben og en adel i etterkant på begge byene klarte det heller ikke. Tar den ranken tilbake snart ;)

Fakta er at første toppspilleren ble rimma.
 
Topp