Faktabørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kommer beviser på mine påstander når jeg kommer meg på pcen i kveld, gidder ikke sitte å se på dere skrive dette tullet mer. Har alt på skype :)
Før jeg tok kontakt med dere ang. ally hadde noen sagt til meg at Nice hadde fått NY til å gå mot oss, og da valgte jeg å ta kontakt med dere. Fikk ikke tak i karen før dagen etterpå, og fant ut at han bare tulla.

Kan godt også vise når folk forteller meg at dere har opprettet iap/ally med stammer, og når jeg tar kontakt med folk. Kommer hele tiden til å vise seg at jeg gjorde trekkene jeg gjorde etter dere gjorde deres som ga dere en stor ledelse.

Som du sa til meg på skype var det dere som ba VL velge side. Jeg fikk ikke høre om at de stemte om det før det var ferdigstemt. Vi kommer ikke til å ha noe mer en en ally med de, og de er heller ikke med oss inn i noen krig, det vet du jo.

Og ja, krigen er rettferdig nå vil jeg si, men dere har jobba bra mye for å få fordeler, men mottrekkene som vi har gjort har vært like gode. DET er poenget mitt.
 

Alexander Hamilton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Svarer bare på en av tingene du skrev Kreiz, ingen ønsker å se skypesamtaler på et forum, blir bare tull. Skal jeg og du skrive frem og tilbake hundrevis av samtaler for å konkludere med at en av stammene viser mindre krigslyst enn den andre? Du får holde på med det der alene.

Som du sa til meg på skype var det dere som ba VL velge side. Jeg fikk ikke høre om at de stemte om det før det var ferdigstemt. Vi kommer ikke til å ha noe mer en en ally med de, og de er heller ikke med oss inn i noen krig, det vet du jo.

Altså du vet godt selv at du kontaktet VL først om å samarbeide? Jeg har jo vært i kontakt med lederen, og vi har hatt en samtale om hvordan dette vil påvirke relasjonene mellom DK og VL. Vi ba dem velge den siden de helst ønsket å stå med, og de valgte MM (11 stemmer mot 2 stemmer, rundt der). Lederen deres respekterte avgjørslesen til majoriteten av medlemmene.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ingen vil se skypesamtaler som motsier det man har fortalt, så skjønner dere godt.

Konrax kontaktet meg etter avstemningen var begynt, jeg kontakta aldri han. Eneste jeg har sagt er at iapen over tid kan utvikle seg til en ally.
Her er starten på samtalen vår i går, nedenfra og opp.

Kreizi går klokken 22:15
Har nettopp fått en ny mann inn i ledelsen med meg. Skal diskutere med han, men for øyeblikket har jeg ingen planer om å avbryte noen iap. Har gått fint til nå så ser ingen grunn til det.
konraxi går klokken 22:11
phone-white.png

Ja det har de... Dere står jo sammen med GTFO, og de ønsket ikke lenger være allierte med oss. Fikk heller ikke tilbud om IAP, bare 36 timer fred ellerno...
Er egt derfor vi lurte på hvor dere står

Kreizi går klokken 22:10
Har lite tanker for øyeblikket. Hva tenker du?
Regner med DK/Nice har kontaktet deg siden du spør?
konraxi går klokken 22:05
phone-white.png

Hører det bryter ut krig nå...
Hva tenker dere om den, da kanskje med tanke på oss?

- iver
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Føler kanskje jeg burde svare på dette ettersom VL er dratt inni dette som søren nå xD
Stemmer at jeg kontaktet Kreiz ang. hvordan de stod i forrhold til oss, men det var KUN fordi GTFO avbrøt allyen vår med en kort beskjed som lød "Dere får 24 timers fred". Vi valgte å anta at de ønsket flere byer å adle. I samme melding påpekte de at de var alliarte med bl.a. MM. Ettersom vi hadde IAP ble jeg usikker på hvor vi hadde MM i forhold til VL, derfor kontaktet jeg Kreiz.
Vi ble enige om å beholde IAP'en, og kreiz tilbydde så en IAP med mulighet for samearbeid.
Det ble så holdt en avstemning hvor stammen ønsket å stå på MM siden. Om de vil ha oss med i krigen eller ikke er ikke avgjort, men VL avbrøt IAP'en med DK og slik det er nå kommer stammen til å kjempe mot DK-siden (med eller uten MM-siden). Det stemmer ikke at avstemming var i gang slik Kreiz sa, denne startet senere (kl. 22:35). DK ønsket at vi fortsatte med IAP (og holdt oss nøytrale i krigen). Avstemningen ble holdt senere ettersom jeg følte behov for å vite hvor stammen ville stå, fordi jeg hadde kontakt med begge sidene. Slik endte avstemningen: (7 ville stå på MM siden, 1 på nøytral og 1 på DK siden (meg))

Som det er nevnt respekterte jeg medlemmene mine sin avstemning og ordnet diplomatiet. Tok så kontakt med både AH og Kreiz og forklarte situasjonen. Gjorde også rede for at jeg selv kommer til å gå ut av VL ettersom jeg som spiller føler meg tryggere hos DK.

Nå som jeg har mulighet får jeg vel også ønske alle lykke til med krigen :p Dette blir spennene!
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Løy du til meg på skype bobil ;(

edit: velkommen til siden som liker ananas på pizza Konrax
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at denne sutringa holder liv i forumet. Bedre det en å holde helt stilt som du ;)
 

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Fakta er at det er vanskeligere å bli nøytral i en krig en det høres ut som :/


-Tommy/Laksvatns
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Rolig nå, folkens! Jeg er enig med Kristian her. Bedre med litt sutring enn dødt forum. Men ikke la det bli personangrep, folkens!
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er jo at 80% av postene her har kommet i dag, men vist dere ikke liker det kan jeg godt slutte, vi snakkes. Kos dere med et livlig forum da, gutter.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fakta er at det er circle jerk mot Krissemannen, if u aint got haters u aint poppin'.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Dette her ser jo gøy ut! DK og Nice har jo begge flere klassespillere, det samme vet jeg det er i MM.

MM leder per dags dato stammerangeringen ganske greit etter å ha merget inn en god dose gode spillere, spillere som vil komme til å bli en sentral brikke i krigene fremover og om aktiviteten holder seg like høy som den har vært til nå tror jeg vi kan se MM på topp når verdnen er over.

DK ligger på en solid 2. plass med 6 mindre medlemmer, jeg skal være ærlig å si at jeg kjenner til kun 2 gode spillere i stammen, og har veldig liten tro på spillere som AH, mye på grunn av ryktet spilleren har opparbeidet seg i tidligere verdner - Godt mulig tingene har endret seg, vil uansett bli spennende å se.

Nice har også vist seg som en solid stamme såpass langt, og med RV i spissen tror jeg dette er en stamme som kommer til å være med å kjempe helt i toppen. Har trolig ikke like gode medlemmer som det DK og MM kan skilte med, kan fort se for meg en merge med DK i fremtiden - Men ikke nå helt med det samme.

Etter å ha sett litt på kartet så ser jeg at MM kan ha gode sjangser for å vinne, dersom de klarer å cleare rimmen og skaffe seg litt safezone før ting virkelig smeller. Kan nok regne med å miste en by eller to til DK, og Nice kan fort miste noen byer til MM med mindre disse allerede er stacket før krigen startet.

Om jeg skulle satt en favoritt til å gå seirende ut ifra krigen ville jeg gitt den til MM, meget mulig fordi jeg kjenner bedre til spillerne som spiller der, og kjenner mindre til nyere spillere som har spilt mest på de siste verdnene. Tror uansett dette er en krig som vil holde på en stund, der fiendebyer vil gå frem og tilbake og det vil ta en stund før en stamme blir ordentlig overlegen.

*Har ikke tatt for meg de andre stammene i krigen når jeg har sett på kartet osv, men vil tro det ikke påvirker altfor mye. Har også kun vært innom V30 en liten uke, så har generelt sett lite oversikt bortsett fra det jeg leser her på forumet og av TWStats.
Edit: Fikk tilbakemelding om at jeg gjerne kunne laget en egen tråd, føler at jeg da måtte skrive litt mer en det jeg gjorde nå, følte også dere var såpass godt inne i diskusjonen litt tidligere så tenkte det ikke var så farlig.
 
Sist redigert:
Topp