Faktabørsen

Smygende pappeske

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
47
Dere i BERM er noen seriøse sutrekopper. vi i -ST- spilte for å tape. Så dere kunne vinne, men det var ikke bra nok. Dere har sutra hele veien i BERM. Det har jeg sagt hele veien. Håkon tørr ikke spille uten overkjør. Nå prøver han å splitte stammene å komme med masse dårlig pnp :oops:

Så må du klare å få dette inn i hodet ditt Håkon, jeg brøyt ikke noen avtale. Mamma sendte brevet. Storesøster var enig i det Mamma skrev, jeg var enig. Hun sendte det. Du klarte ikke det ultimatumet fordi du har et ego på størrelse med de massive greiene til Johnern. ;)

Så ble dere svært aktive på forumet i kveld, redd nå som dere ikke har fullstendig overkjør?:eek::eek::eek:


Stygt å si det.

Men æ like dæ faen ikkje.
Meir dominantsyk og herskesyk person skal man leite lenge etter!:)
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Du var ikke bundet fast når vi hadde allianse, du fikk gjøre som du ville men det ble for mye til slutt desverre :( så er du sinna fordi noen sa nei? :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
1d8176fca4cbe97c488d9dbf14cd6912.png


Auch.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Dere hadde ally med BERM og var i krig med alle andre, og det kaller du å være «bundet fast»? Nå er du alliert med absolutt alle utenom oss, du er da mye mer bundet nå enn før? :p
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Klarer du ikke bedre? :) Innser du hvor stor idiot du er og at du bare snakker tull?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Dere hadde ally med BERM og var i krig med alle andre, og det kaller du å være «bundet fast»? Nå er du alliert med absolutt alle utenom oss, du er da mye mer bundet nå enn før? :p

NÅ må dere roe dere ned. Jeg som sitter på alt saltet. Dere vil vel ikke ha sukker i popcornet? Oppfør dere som anstendig mennesker
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Egentlig er Sau1 en jedi som prøver å lære deg opp Johnern. Jeg sa det ikke er håp for deg. Men kanskje du er en liten Luke innerst inne?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Egentlig er Sau1 en jedi som prøver å lære deg opp Johnern. Jeg sa det ikke er håp for deg. Men kanskje du er en liten Luke innerst inne?

Å viss jeg er satan.. Så kommer Johnern til å komme over til the dark side..

Wow. jeg tror jeg vet hvordan jeg dør nå
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
haha du som er dark vader da? :=) eller Keiseren? som ender opp med å bli drept av meg? :)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Glede kuttat av armene dine. Cup tar bena. Sau1 setter fyr på deg. Så plukker jeg deg opp. Så dreper du meg. du er en dritt.
 
Topp