Faktabørsen

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Han må fylle opp varehusene sine først. Jeg håper Jørn griper inn og stopper Herman fra å masseadle, men det er samtidig alltid litt vakkert å se barbarlandsbyene forsvinne!
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Fakta er at pp er i ferd med (om det ikke allerede har) å ødelegge tw...

Det at spillere på 1 dag kan gå fra 8-30k poeng uten store adlinger, bare med kjøpte resspakker og halvering er helt latterlig.
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Latterlig at folk gidder å misbruke det. Vet folk har forskjellige meninger om det, men jeg mister i hvertfall all respekt for dem.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Problemet er at det ikke får oss noen vei, om man velger å ikke misbruke det ender det bare med tap, og de som vinner bryr seg fint lite om vår klaging... Håper Inno tar grep asap.


Forøvrig er fakta nå at varehus er den mest verdifulle byggningen på tw, ressfelt er overvurdert o_O
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Han har vel kjøpt omtrent 100k av hver ressurs. Koster ikke så mye. Han kan ha samlet opp på et par verdener tidligere
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta. Nå må folk slutte å syte. Alle kan spille med pp om man sparer opp. Eller ? Uansett når noen stikker hodet for høyt opp, er det bare å slå det ned.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Det er sant Don jon, hadde ikke tenkt over det. Men til syvende å sist.. kan man ikke spille, har det ikke noe å si hvor mye pp/ære/cash man har. Man blir rekt uansett. Nå som Benis stakk hodet ut, kommer jeg til å dedikere de neste ukene på å få han fjernet. Sånn funker spillet.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Nå som benis har stukket hodet ut og vist at han har pp, kommer jeg til å støtte han slik at han kan kjøpe oss til seier!!:D

Når det er sagt, så har samtlige topp10 spillere brukt en god del pp, så det å plutselig velge å rottes mot en som kanskje har brukt litt mer er jo ikke helt fair det heller.
Berm har sikkert brukt 3*ppen til Benis, og har rekruttert spillere basert på hvor mye pp de bruker, men benis får haten?

I tillegg har ikke berm brukt boosten fra eventet ennå. Når de gjør det, så vil nok de med sin vanlige pp-bruk komme et godt stykke over benis. Det er Berm som er pp-trusselen på denne verden.
 
Topp