Farmfinder

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
javascript:var barb_size={min:0,max:0};var village_size={min:0,max:1};var author="dalesmckay@gmail.com";var minVer="7.0";var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;var ver=win.game_data.version.match(/[\d|\.]+/g);if(!ver||(parseFloat(ver[1])<minVer)){alert("This script requires v"+minVer+" or higher.\nYou are running: v"+ver[1]);}else{if(win.game_data.screen=="map"){var coords=[];var col,row,coord,village,player,points;for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(coord){village=TWMap.villages[coord.join("")];if(village){player=null;if(parseInt(village.owner||"0",10)){player=TWMap.players[village.owner];}points=parseInt(village.points.replace(".",""),10);if(player){if(player.name!=win.game_data.player.name){if((!village_size.min||(points>=village_size.min))&&(!village_size.max||(points<=village_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}else{if((!barb_size.min||(points>=barb_size.min))&&(!barb_size.max||(points<=barb_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}}}}alert(coords.join(" "));}else{alert("Run this script from the Map.\nRedirecting now...");self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=/i,"screen=map");}}void(0);
 

DeletedUser

Guest
vet ikke om det er godkjent. ossen du bruker det. først legger du in scripte deretter går du på kart. du endrer størelsen på kartet på hvor stort område du vil ha koords fra. deretter trykker du på scripte og det vil oppne seg en boks med koordinater med bb byer. du kan også endre det til og ta med spiller byer med og endre. village_size={min:0,max:1} til village_size={min:0,max:10000} da får du med spiller byer opp til 10k point. du kan også redusere den til mindre.

må bruke opera til og kunne kopiere koordsa
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Om scriptet ovenfor ikke fungerer, eller er lovlig, så vil jeg anbefale og bruke scriptet som du finner i spoileren. Det du da må gjøre for å bruke scriptet er å trykke på byene, og deretter kopiere bb-kodene som kommer under mini-kartet.

[spoil]
Kode:
javascript:  function cr() {  var n_div = document.createElement('textarea');  n_div.id = "t";  n_div.cols = "30";  n_div.rows = "20";  $('.minimap_container').after(n_div);  }  $('#map').click(function ()   {  a = $('#info_title').html();  b = a.split(/[(|)]/);   $('#t').html($('#t').html() + '[coord]' + b[1] + '|' + b[2] + '[/coord] \n');  });  cr();
[/spoil]
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp