Fetish vs 3.14

DeletedUser

Guest
Tror du sitter på en fin en Løs? Eller kanskje du slettet den, siden var så deprimerende lesning?
 

DeletedUser

Guest
Kan avbekrefte det, siden det ikke var alle troppene som ble sendt i det angripet. De troppene jeg mistet i angripet blir fort bygd opp igjen når jeg sitter med tropper som jeg kan farme med ;)
 

DeletedUser

Guest
Så flinke dere er!

Gratulerer dere virkelig med å ta ut tropper, vi nøyer oss med å adle byer vi. Jaja, vi prioriterer tydeligvis ikke likt.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, så flink du er ;)
tror du virkelig du tok alt offet mitt? ;o
 

DeletedUser

Guest
Nei, du hadde da èn øks igjen å sende. Noe du merkelig nok valgte å gjøre.
Ikke uten grunn nicket ditt rimer på General Sløse? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, fint å se dere fortsatt ser humoren i det ettersom at troppene deres blir lagt i grus ;)
regner med du har hørt om å dodge backtiminga ? ;p
 

DeletedUser

Guest
(S)Løs: Om jeg vet? Nei, men du kan kanskje forklare det til meg? :eek:

Men, bare ett tips. Ikke legg troppene våre i grus, begrav dem skikkelig. Vet at det ikke er snakk om så mange, men lik har likevel enn lei tendens til å være en meget potensiell smittekilde dersom dere lar de ligge i bare grus. :eek:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vel, du mistet alle troppene du sendte på Arnold lille herr tøs...

Kan jo dele litt rapporter på samme kjedelige måte som Mr.Smith har gjort i førsteposten.

Forsvarer: General Løs
Mål: Snus boksen(540|480)K45

Antall: 551 409 1133 157 395 0 67 28 0 0
Tap: 551 409 1133 157 395 0 67 28 0 0

Forsvarer: Gnome
Mål: Gnomeby(537|493)K45

Antall: 350 159 1079 65 476 0 36 0 0 300
Tap: 350 159 1079 65 476 0 36 0 0 300

Og General Tøs, om du hadde latt være å adle den pinlig lille 800poengs byen så kunne du hatt milits vettu! Og det sku du hatt når du fikk besøk. Og kanskje en adel å bruke på oss når det faktisk er erklært krig! :mad:

Folk tar bare ikke dette spillet seriøst lenger, var noe annet i gamle dager når folk kutta av seg armene om dem mista en by! Men dog så kan jo det si noe om hvorfor dem ikke spiller lenger :|
 

DeletedUser

Guest
Haha venta på den der :D

Kutta armene av seg sa du :O :O Glad jeg ikke spilte på den tiden :p
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Nei var harde tider gitt, og er sitter jeg som en enarmet banditt og backtimer de slemme nuksa deres.
Så pliz ikke ta en by ifra meg, da må jeg begynne å spille med nesa :(
 

DeletedUser

Guest
Nei var harde tider gitt, og er sitter jeg som en enarmet banditt og backtimer de slemme nuksa deres.
Så pliz ikke ta en by ifra meg, da må jeg begynne å spille med nesa :(

Men og gi seg det er ikke noe alternativ ^^ selv om du sitter uten armer og ben ;) Det er slike spillere som gjør tribal wars hellig :D
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ikke frist meg til å ta en by av deg, Hr Gås :D hehe
Vil ikke bli anklaget for å ødelegge livet ditt :D hehe
 
Topp