FHM pisser på dragene (-TLD-)

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Også havner han i ~TWOJ~ etterpå? Coole da :eek:

Unnskyld da.. Men han har begynt og prate norsk til meg :OOO

Det er jo ganske utrolig, at en rumener kan norsk. har masse bakgrunnsinfo om han nå, ettersom han kan meget korrekt google translate norsk.
 

DeletedUser

Guest
Unnskyld da.. Men han har begynt og prate norsk til meg :OOO

Det er jo ganske utrolig, at en rumener kan norsk. har masse bakgrunnsinfo om han nå, ettersom han kan meget korrekt google translate norsk.

Lurer på hvem du fikk vite det av :rolleyes:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Game and Watch infractions på disse spammerne, snill?:mad:

Som jeg kan se så har ikke FHM eller -TLD- adlet noe av hverandre siden 2010-11-14.
Men FHM rekrutterte en spiller fra TLD, emilego112, men han forsvant visst.

:cool:
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Game and Watch infractions på disse spammerne, snill?:mad:

Som jeg kan se så har ikke FHM eller -TLD- adlet noe av hverandre siden 2010-11-14.
Men FHM rekrutterte en spiller fra TLD, emilego112, men han forsvant visst.

:cool:

De fleste i TLD er vel "hopp ut og inn" medlemmer. Mindre stabilitet der enn i TWOJ jo :p
 

DeletedUser

Guest
det står litt stille i denne krigen, men må nu bare få bygget meg opp både byen og tropper før æ kan sende en ny angreps bølge ;)
 

DeletedUser

Guest
xD haha takk for imfoen :D er leder i DooM :) men jeg vr altså leder i understammen deres, men jeg sluttet og lagde en ny stamme pgs inaktivitet blant ledlsen...
 

DeletedUser

Guest
Fikk altså:
nice999 i dag klokken 12:22
skal vi være alierte og blir stamen deres med og drper DooM

Nice999 er i TLD.. Så her har TLD en fiende de skal slå :)

drepe ? Visste ikke at man drepte stammer i TW:joverrasket:
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Er vel et utrykk "TLD" bruker.
Isteden for The Legendary Dragons, er det mer "The lonely Dragons" De er jo så spredt ;)

Kan hende vi slenger oss inn mot TLD DooM :)
 

DeletedUser

Guest
The Lucky Drugdealers :D Burde vel kanskje komme meg inn i en stamme for å få meningene mine pre-farget, men ikkeno stress ennå :p Men noen som har noe å anbefale, eller? :)
 

DeletedUser

Guest
Bør jeg ta det som en fornærmelse...? :eek: Eller var det et seriøst forslag? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Heh :p Men jeg har lixm følelsen av at dette ikke er topic, selv om vi delvis snakker om TLD '^_^
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Enig, vi bytter tilbake..

Men altså.. Nye FHM med de ~~ Greiene, er den en "offisiell" FHM, som er i krig med TLD?
 
Topp