Videresendt, Inno Filter av rapporter

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Jeg ønsker en ny filtreringsmulighet for å filtrere vekk angrep der du faktisk mister tropper. Grunnlaget for forslaget ligger i at jeg, i skrivende stund, får 20 sider rapporter med 100 rapporter på hver side, hver eneste halvtime fordi jeg har så mye støtte i skattebyer. Jeg mister ofte kun en spydmann i hvert angrep, men hver eneste støtte jeg har sendt skal ha en rapport for hver eneste spydmann som dør. Hvis jeg ikke hadde slettet alle disse rapportene ville jeg fått inn ca. 200 sider med rapporter á 100 rapporter per side. Altså 200.000 rapporter jeg ikke ønsker, og som enkelt kunne filtreres bort. For å legge inn ett eksempel har jeg her lagt med screenshot av ett angrep på min støtte som resulterer i nesten 200 rapporter.

Sånn det er nå har vi disse mulighetene for å ignorere:
Angrep:
Angrep på din støtte, men du led ingen tap
Angrep på en av dine landsbyer uten at du led tap
Dine angrep var uten tap for deg

Jeg ønsker å legge til (evt. redigere nåværende slik at angrepene ikke bare kan ignoreres ved at du ikke led tap, men også med. Jeg ønsker altså å ignorere angrep med disse mulighetene:
Angrep:

(gamle)
Angrep på din støtte, men du led ingen tap
Angrep på en av dine landsbyer uten at du led tap
Dine angrep var uten tap for deg

(nye)
Angrep på din støtte, men du led tap
Angrep på en av dine landsbyer men du led tap
(Dine angrep var med tap for deg) - ikke så viktig

Det hadde også vært fint å kunne velge å ignorere:

Angrep på din støtte og alle troppene døde
(Angrep på en av dine landsbyer og alle troppene døde) - ikke så viktig
Alle troppene i angrepet døde (røde rapps, typisk fakes) - kan sløyfes hvis det anses som å hjelpe folk med å fake (men hvilke eksempler har vi vel ikke på det fra før?)


Sånn jeg ser det dekker dagens filterfunksjon kunne angrep med grønne rapporter. For å oppsummere ønsker jeg å kunne filtrere vekk rapporter som også har vist at det er tap av egne enheter.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du vil bare få rapporter hvor ingenting døde? Hva vil du oppnå med det egentlig? o_O
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Du vil bare få rapporter hvor ingenting døde? Hva vil du oppnå med det egentlig? o_O

Mindset mindset. Jeg skrev det i posten da, men er jo fordi jeg får mange hundre tusen rapporter jeg ikke vil ha, og er utrolig irriterende at jeg ikke kan filtrere det, når man kan filtrere vekk alle andre angrep som også er uten betydning.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
er vel bare å filtrere til grønne rapporter da, eller tagge utgående angrep etter spiller eller området, har flere gode tips til hvordan du kan gjøre dette.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
er vel bare å filtrere til grønne rapporter da, eller tagge utgående angrep etter spiller eller området, har flere gode tips til hvordan du kan gjøre dette.

Du misforstod, eller så har du ikke lest posten. Poenget er å kunne filtrere vekk gule rapporter med "Dine støtteenheter i xxxx har blitt angrepet". Disse kan per dags dato ikke filtreres vekk, eller "tagges" :p.
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke like greit å kunne fjerne alle angrepsrapporter?
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Poenget med denne tråden var ikke å fjerne angrepsrapporter, men å kunne fjerne rapporter fra tropper tapt som forsvar i andre byer, med tap.
Jeg skrev også at det kan redigeres inn, da mente jeg at man kan ha en overordnet en, men jeg ser helst at det er forskjellig. Kunne for eksempel vært; Ignorer alle angrep på din støtte.
 
Topp