Fjerne nattbonus på v3?

Vil du ha nattbonusen på v3 fjernet?

  • Ja, fjern den.

    Stemmer: 176 47,1%
  • Nei, Ikke fjern den.

    Stemmer: 198 52,9%

  • Totalt antall stemmer
    374
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Behold den..

Om vi fjerner den betyr det bare at en må sitte på vakt dag og natt.. Det gir ikke noe godt forhold til spillet, men er til en større grad avhengighetsdannendes..!
 

Xippi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei, ikke fjern den, la den bli! Det er bare folk som har altfor lite å gjøre som trenger å angripe uskyldige (eller skyldige) folk på natta! Mellom 12 og 8 synes jeg folk bør få kunne sove uten å være redd for å bli drept!
 

DeletedUser

Guest
La den bli!:)

Var litt negativ i begynnelsen men nå har jeg endret syn ettersom jeg sammenligner med v1.
Kan være fint med en server hvor du ikke trenger å sitte oppe hele natta pga. angrep:)

Ihvertfall slitsomt for de som skal tidlig opp hver dag!
 

DeletedUser

Guest
Det er noe som heter jobb og, din amøbe. Og eksamener/skole. De som vil noe her i livet annet enn å spille TW trenger kanskje litt søvn så de presterer på skoler/ikke får sparken fra jobben n shit :)

Kan du ikke diskutere uten å gå for personangrep? Har faktisk skole jeg også, skriver faktisk en refleksjonslogg på 20 datasider, men hvis jeg har lyst å sende ut et angrep før jeg går å legger meg, trenger jeg ikke å bli straffet for det.
 

DeletedUser

Guest
Da så. Takk for å ordne opp i mysteriet :)

Bare hyggelig å løse mysterier.

On-Topic : Hadde vært fint med nattbonus på det som jeg liker å kalle natta.
Sirka mellom kl 03.00 til 08.00... Ofte jeg er oppe after midnight og farmer/attacker.
 

DeletedUser

Guest
fjern den

fjern detta tullet.

bare fordi små kidsa ikke kan være oppe seint så bør ikke folk bli straffa for dette
og viss så absoulutt ikke kan spille om natta så sett en du stoler på som spiller på natta som kontovakt da
 

DeletedUser

Guest
Bare hyggelig å løse mysterier.

On-Topic : Hadde vært fint med nattbonus på det som jeg liker å kalle natta.
Sirka mellom kl 03.00 til 08.00... Ofte jeg er oppe after midnight og farmer/attacker.

Bedre dette her ja, eller 02:00 til 06:00.
 

DeletedUser

Guest
Kan du ikke diskutere uten å gå for personangrep? Har faktisk skole jeg også, skriver faktisk en refleksjonslogg på 20 datasider, men hvis jeg har lyst å sende ut et angrep før jeg går å legger meg, trenger jeg ikke å bli straffet for det.

Personangrep my ass. Er det personangrep er du bare en liten kid og har ingenting å gjøre på forumet til et krigsspill.

Og du kan sende ut så mange angrep du vil om natten. Det er bare det at de ikke kan komme frem mellom 0000-0800. ;)
 

DeletedUser

Guest
fjern detta tullet.

bare fordi små kidsa ikke kan være oppe seint så bør ikke folk bli straffa for dette
og viss så absoulutt ikke kan spille om natta så sett en du stoler på som spiller på natta som kontovakt da

Lol!!:mad:
Det er bare de som er altfor seriøse og de uten liv som sitter langt ute på natta og ofrer skole eller jobb for å spille tribalwars.
 

DeletedUser

Guest
fjern detta tullet.

bare fordi små kidsa ikke kan være oppe seint så bør ikke folk bli straffa for dette
og viss så absoulutt ikke kan spille om natta så sett en du stoler på som spiller på natta som kontovakt da

...du er femten og kaller andre for små kids?
 

DeletedUser

Guest
Personangrep my ass. Er det personangrep er du bare en liten kid og har ingenting å gjøre på forumet til et krigsspill.

Og du kan sende ut så mange angrep du vil om natten. Det er bare det at de ikke kan komme frem mellom 0000-0800. ;)

Personangrep = Å bruke nedlatende eller fornærme den du diskuterer med.
Tydligvis har heller ikke noe du å gjøre på et diskusjonsforum heller da du ikke kan å diskutere på en ordentlig måte :)
 

DeletedUser

Guest
Bare hyggelig å løse mysterier.

On-Topic : Hadde vært fint med nattbonus på det som jeg liker å kalle natta.
Sirka mellom kl 03.00 til 08.00... Ofte jeg er oppe after midnight og farmer/attacker.

Mener at dette er et godt forslag, iom. at det er surt å holde på å farme om kvelden, så plutselig finner du ut at du ikke kan sende et angrep, fordi ikke alle troppene ikke er tilbake, slik at du ikke kan time troppene til å treffe før 12. :eek:
 

peddro

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men jeg liker og sove godt om natten jeg :) Folk som sikkert har andre ting og tenke på!! så dere som sier at nattmodus er for småbarn så tar dere fryktelig feil!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp