Fjerne nattbonus på v3?

Vil du ha nattbonusen på v3 fjernet?

  • Ja, fjern den.

    Stemmer: 176 47,1%
  • Nei, Ikke fjern den.

    Stemmer: 198 52,9%

  • Totalt antall stemmer
    374
Status
Stengt for ytterligere svar.

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jammen for guds skyld karer, man behøver ikke å være online 24/7 for å utnytte en ikke-sove modus funksjon. Det er veldig få, jeg gjentar, VELDIG FÅ som er online minst 18 timer om dagen (det kan være en delt konto eller mye hjelp av kontovakter), om det i det hele tatt er noen der ute.
Det som er så dumt med en nattbonus (sove modus) for meg er at jeg dropper å angripe etter midtnatt på feks en hælg eller i ferie. Så det er enten eller.

Og Tore, hold skriften din på samme nivået som oss andre, du er ikke den største idioten enda.
 

DeletedUser

Guest
det var nettopp 108 - 108 og jeg stemte ja fjern den og nå er det da for øyeblikket flest på ja fjern den
 

DeletedUser

Guest
jeg synes vi kan beholde den, da får jeg ha nattesøvnen min i fred. synes det er greit å slippe å tenke på tribalwars når jeg helst vil drømme om solfyltestrender i karibien ;)
 

DeletedUser

Guest
jeg synes vi kan beholde den, da får jeg ha nattesøvnen min i fred. synes det er greit å slippe å tenke på tribalwars når jeg helst vil drømme om solfyltestrender i karibien ;)

Om du ikke klarer å tenke på solfylte strender i Karibien bare pga. at TW fucker opp drømmene dine har du ett meget stort problem.. :rolleyes:

Edit: Fjern nattbonus!!
 

DeletedUser

Guest
Om du ikke klarer å tenke på solfylte strender i Karibien bare pga. at TW fucker opp drømmene dine har du ett meget stort problem.. :rolleyes:

Edit: Fjern nattbonus!!

Vel, problemet er jo da LØST ved å beholde nattbonusen. Så hva er problemet da egentlig?

Og fizzmann...du ville ikke sovet godt om jeg var din nabo...og kanskje ikke jeg heller om jeg var din...for en av oss ville nemlig forsvunnet en vakker natt...sånn er det nemlig når det IKKE er nattbonus.

Forklar meg så hvorfor det er kult...og helt greit...for jeg synes nemlig det er HELT TEIT!!!
 

DeletedUser

Guest
Vel, problemet er jo da LØST ved å beholde nattbonusen. Så hva er problemet da egentlig?

Og fizzmann...du ville ikke sovet godt om jeg var din nabo...og kanskje ikke jeg heller om jeg var din...for en av oss ville nemlig forsvunnet en vakker natt...sånn er det nemlig når det IKKE er nattbonus.

Forklar meg så hvorfor det er kult...og helt greit...for jeg synes nemlig det er HELT TEIT!!!

Hvilket problem? Det at han ikke klarer å drømme om solfylte strender nede i Karibien når han spiller TW? Det klarer jeg fint å løse uten en forbanna nattbonus.

Rettelse: Jeg ville sovet godt når jeg har adlet deg ned om nettene, mens du ville derimot ikke sovet særlig godt når du har sett adelstog ramla inn hvert minutt.

Helt teit med nattbonus? Enig.. Da må jeg time operasjonene mine til klokka 8 om morran istede for klokka 5 om natta :(
 

DeletedUser

Guest
Såååh.. utifra det jeg har lest her har jeg ikke noe liv fordi jeg av og til sitter etter midnatt og sender angrep:rolleyes: Koselig. Håper uansett nattbonusen blir fjernet.
 

DeletedUser

Guest
Hvilket problem? Det at han ikke klarer å drømme om solfylte strender nede i Karibien når han spiller TW? Det klarer jeg fint å løse uten en forbanna nattbonus.

Rettelse: Jeg ville sovet godt når jeg har adlet deg ned om nettene, mens du ville derimot ikke sovet særlig godt når du har sett adelstog ramla inn hvert minutt.

Helt teit med nattbonus? Enig.. Da må jeg time operasjonene mine til klokka 8 om morran istede for klokka 5 om natta :(

jeg håper du forstod at det var en smule ironi i stemmen min, jeg har ikke søvn problemer pga TW. jeg bare liker nattbonus. synes det er en positiv ting :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp