Nedstemt/ikke mulig fjerne support?

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
hva skal vi med support? Ser det er tydelig at all diskusjon og kommunikasjon skjer via skype og at regler blir diskutert med spillere utenfor teamet på skype og at hvis en skal ha noe som helst påvirkning så må man diskutere på skype, derfor mener jeg at support funksonen burde fjernes IG så serverne kan brukes mere fornuftig.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Like sint som alltid, Pål. Har du fått deg skype enda?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Like sint som alltid, Pål. Har du fått deg skype enda?

Nei, men blir oppgitt av at alt man rapporterer inn på support aldri blir tatt på alvor og at man må hete Grim eller noe på skype for at noe skal skje eller at man skal påvirke noe som helst.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Vel. Vi har snakket om dette privat, og jeg må si at jeg stiller meg uforstående til hva du har misforstått...
Som jeg sa til deg direkte var det en ticket til support som satte igang prosessen som førte til den siste regelendringen. At det pågikk en skypesamtale samtidig som dette ble diskutert var i beste fall oppklarende men ikke avgjørende, og i tillegg kan sikkert de som var aktive i den samtalen bekrefte at ingen fra teamet diskuterte noe relatert til verken regelbruddet eller regelendringen med de som var der.
Jeg observerte hva de snakket om, men blandet meg ikke inn. Det ble tatt opp en "problemstilling" som jeg i alle fall ikke hadde sett/tenkt på, og den ble tatt videre til de fra tw-teamet som var tilstede. Resultatet av dette ble at vi ble enige om at deler av paragraf 6 i regelverket måtte skrives om for å unngå flere misforståelser i fremtiden.

Det at du kanskje føler at du ikke har blitt hørt tidligere vet jeg ikke noe om, men denne typen oppførsel setter jeg i alle fall veldig liten pris på.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Et mye bedre diskusjonstema er jo å diskutere den idiotiske regelen som har blitt resultatet.

Hvorfor skal det være vanskeligere å internadle en konto enn å adle fra fienden?
 

DeletedUser

Guest
Det er vel ikke helt urealistisk at jo mer personlig kontakten er med de som bestemmer, jo lettere er det å få gjennomført ting. Slik jeg ser det har man i realiteten tre alternativ for å få gjennomført noe dersom man ikke er med i teamet;
  • Komme med ting gjennom Support. Jeg er skeptisk til denne, siden jeg vil tro hovedprioriteten der er å fikse regelbrudd, og at det kommer en del, vel, spesielle ting der. Nå er jeg også av erfaring litt skeptisk til alle i teamet sine evner til å gjenkjenne en god idé ved første øyekast.
  • Snakke med noen i teamet på tomannshånd, eller i mindre samtaler. Litt som en samtale rundt middagsbordet, i løse omgivelser. Man er antakeligvis mer vennlig innstilt, og har en positiv holdning til ideer, i slike samtaler.
  • Skrive et forslag på forumet, og håpe på at det enten får nok støtte fra andre forumbrukere, eller er godt nok formulert til at det ikke er nødvendig med overveldene støtte.

Gjett hvilket alternativ jeg foretrekker :razz:

Vel. Vi har snakket om dette privat, og jeg må si at jeg stiller meg uforstående til hva du har misforstått...
Som jeg sa til deg direkte var det en ticket til support som satte igang prosessen som førte til den siste regelendringen. At det pågikk en skypesamtale samtidig som dette ble diskutert var i beste fall oppklarende men ikke avgjørende, og i tillegg kan sikkert de som var aktive i den samtalen bekrefte at ingen fra teamet diskuterte noe relatert til verken regelbruddet eller regelendringen med de som var der.
Jeg observerte hva de snakket om, men blandet meg ikke inn. Det ble tatt opp en "problemstilling" som jeg i alle fall ikke hadde sett/tenkt på, og den ble tatt videre til de fra tw-teamet som var tilstede. Resultatet av dette ble at vi ble enige om at deler av paragraf 6 i regelverket måtte skrives om for å unngå flere misforståelser i fremtiden.

Det at du kanskje føler at du ikke har blitt hørt tidligere vet jeg ikke noe om, men denne typen oppførsel setter jeg i alle fall veldig liten pris på.

Jeg kan bekrefte at ingen moderator deltok aktivt i diskusjonen rundt denne regelendringen. Men jeg kan også bekrefte at diskusjonen ikke ville gått i like store detaljer rundt problemstillingen ved det nå endrede regelverket hvis det ikke hadde vært for at vi visste at samtalen ble observert av en mod med en CM, hmm, rett rundt hjørnet.

Et mye bedre diskusjonstema er jo å diskutere den idiotiske regelen som har blitt resultatet.

Hvorfor skal det være vanskeligere å internadle en konto enn å adle fra fienden?

Helt enig, men jeg foreslår at vi holder det til denne tråden, eller en annen tråd som handler om det.
 

DeletedUser

Guest
Pga. mangelen på svar så tok jeg det her, stilte vel et lignende spørsmål i den tråden uten svar.

Godt poeng. Jeg støtter Zippy sitt initiativ til å ta over flere og flere tråder på forumet helt til vi får svar.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
For å svare her på zippys spørsmål, så er det regler for innadling for (å forsøke) å begrense effekten av "boosting" av kontoer.
 
Topp