Duplikat Flere spillere på samme konto

DeletedUser

Guest
Spillregler skrev:
Det er helt ok for flere personer å ha tilgang til den samme kontoen, men det krever at ingen eier eller har tilgang til en annen konto på samme verden
Dette har for meg i det siste skapt mange problemer. Jeg spiller som dual på v13, det vil si at jeg ikke eier kontoen. Eier av konto på v13 bestemte seg for å starte på HP6 med samme nikk som på v13, noe jeg ikke hadde lyst til, og ble derfor ikke med. Fikk senere et tilbud fra en annen konto på HP6, som jeg takket ja til. Leste derfor gjennom reglene, for å se at det ikke var lov å ha tilgang til to kontoer som var aktive på samme verden.

Mitt forslag er derfor, hvis mulig;

Ha forskjellige passord på forskjellige verdener. Altså, en konto som både var aktiv på HP6 og V13, kunne ha et passord på v13 og et passord på HP6.

Hvis dette ikke er mulig, eller nedstemmes, vil jeg oppfordre andre til å komme med forslag som kan gjøre det mulig å spille på v13 på en konto som er aktiv på v13 og HP6 (eksempel), og samtidig spille på en annen konto på HP6.
 
Sist redigert av en moderator:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ha forskjellige passord på forskjellige verdener. Altså, en konto som både var aktiv på HP6 og V13, kunne ha et passord på v13 og et passord på HP6.

Da må man i så fall ha en database for hver verden, og dette vil føre til mye større krav til drift, og administrasjon.
Det er vel i grunn ingen umiddelbare løsninger jeg ser på dette, annet enn det du allerede har foreslått, og det jeg selv kommenterte på nettopp.

Så det er vel lite annet å gjøre med det, i grunn. Det beste er jo at man da spiller på den kontoen på den ene verdenen, så oppretter dere en/bruker en annen konto for å spille på to forskjellige kontoer på HP6 samtidig.
 

DeletedUser

Guest
Det beste er jo at man da spiller på den kontoen på den ene verdenen, så oppretter dere en/bruker en annen konto for å spille på to forskjellige kontoer på HP6 samtidig.
Det blir jo vanskelig, når jeg ikke forutså at jeg noen gang skulle spille på HP6. Akkurat dette problemet, vil jo hindre meg fra å spille på HP6. Og når kontoeier insisterer på å spille på samme konto på begge verdenene, vet ikke jeg hva jeg skal gjøre. Ikke mulighet for å informere om dette via ticket, så dere kan gjøre et unntak heller?
 

DeletedUser

Guest
En peron, en konto = ingen problemer....

Ah, men så lenge det ikke er regler mot dette, så vil det jo alltid være kontoer med flere enn en spiller, og dermed kan dette problemet oppstå.
 
Sist redigert av en moderator:

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Det blir jo vanskelig, når jeg ikke forutså at jeg noen gang skulle spille på HP6. Akkurat dette problemet, vil jo hindre meg fra å spille på HP6. Og når kontoeier insisterer på å spille på samme konto på begge verdenene, vet ikke jeg hva jeg skal gjøre. Ikke mulighet for å informere om dette via ticket, så dere kan gjøre et unntak heller?

Beklageligvis har vi ikke mulighet til å gjøre unntak. Vi setter pris på at du leser igjennom reglene og forstår problemstillingen, men kan altså ikke gjøre noe her.
Når situasjonen er som den er, må du velge om du vil spille på v13 eller HP for å unngå at begge blir sperret for "multiaccount"...
 

DeletedUser

Guest
Beklageligvis har vi ikke mulighet til å gjøre unntak. Vi setter pris på at du leser igjennom reglene og forstår problemstillingen, men kan altså ikke gjøre noe her.
Når situasjonen er som den er, må du velge om du vil spille på v13 eller HP for å unngå at begge blir sperret for "multiaccount"...

Liker ikke det dere sier, men har forståelse for at dere ikke kan gjøre noe unntak. Takk for kjapt svar.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du lar være å logge inn på fra V13 fra den andre brukeren burde jo ikke dette være et problem?
 
Topp