Videresendt, Inno Flytt tw klokka

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Hei

Jeg kunne tenkt meg å få flyttet server tiden fra der den er i dag opp til der hjelp, forum, venner osv er av rent praktiske grunner.

Eksempel: Vist du har 1000 kommandoer ute så er det smålig irriterenes å må ned dit eller oppdatere siden for å se om angrepet har truffet.

Mvh ingmo

twklokka.png
 

DeletedUser

Guest
kan jo bare endre fra 1000 kommandoer per side til 30-40
 

DeletedUser

Guest
Som jeg sa på skype så kan ikke klokken flyttes ditt da vil dette ta plassen til den antatte chat funksjonen som engang vil komme samt resten bortover der er gjort klar som innogames kan legge sine nye funksjoner der.

trengs det og se klokka har man en klokke nede i hjørnet og man kan helt sikkert laste ned en funksjon som gjør at den viser sekunder og mili sekunder

Støttes ikke!
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
hm, det går an å finn en anen plass en der da?

Som ikke er i bruk til noe annet.
 

DeletedUser

Guest
Som jeg sa på skype så kan ikke klokken flyttes ditt da vil dette ta plassen til den antatte chat funksjonen som engang vil komme samt resten bortover der er gjort klar som innogames kan legge sine nye funksjoner der.

trengs det og se klokka har man en klokke nede i hjørnet og man kan helt sikkert laste ned en funksjon som gjør at den viser sekunder og mili sekunder

Støttes ikke!

Sjangseløst innspill, inno kan jo bare lage den baren høyere og legge inn klokka under "chatten" som en gang skal komme... null problem, støttes!
 
Topp