Folkens!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Bare noe jeg tok fra Statistikk, som åpenbart må være en feit bug.


Følgende verdier ble kalkulert I dag kl 21:15
Beskjeder sendt: 14.181 (3.9 per spiller)
Total poeng: 183.968 (51 per spiller, 46 per landsby)
Total ressurser: 1.948.364 2.058.051 1.797.508
Total befolkning: 157.877
Total tropper:
2.244 2.263 2.240 1.000 1.593 1.192 293 200 117 297 338 1 - Piip

Gjennomsnitt tropper per spiller:
1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Gjennomsnitt tropper per landsby:
1 1 1 0 0 0 0 0

Kanskje de nasty administratorene har puttet litt tropper i de store forlatte landsbyene med 12k poeng og slikt :)
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
gleder meg til toskebeskyttelsen forsvinner, har en stamme å krige med :)

oppfordrer alle til å nedkjempe D3R så fort så mulig :mad:
 

x4x0

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
wow. ja du er en av de som bruker resuserer på barracks og HQ i starten du.


Selvom du skaffet deg paladin så betyr ikke at du var først, doh.

Bare waste og lage pala så tidelig.


Det er noe av det lureste du gjør i starten. De som kan spille bør jo vite det:rolleyes:

Og vi får vel se kem som ryker ut først?^^
 

evil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
gleder meg til toskebeskyttelsen forsvinner, har en stamme å krige med :)

oppfordrer alle til å nedkjempe D3R så fort så mulig :mad:

Først vil jeg bare oppklare en vanlig misforståelse som går igjen;
-Vi har intet rasehat i vår stamme, har t.o.m. laget en link til Simon Wiesenthal for å spre den kunnskap som aldri må glemmes...men nok om det.

Selv synes jeg vi har en kul stamme, som passer godt til TW, hvis man skal ha en målsetting om å erobre verden da, som er noe av vitsen med dette spillet. Lederne dine syntes også det, og vurderte å bli med, og da hadde ikke din stamme ELITE blitt etablert, så vet du det.

Fred & ro har vi jo nok av i verden 1 allikevel, og får da håpe man har lært og går for å VINNE denne gangen her, og ikke ender opp med en drøss av allierte i alle hjørner og kanter uten noen seierherre. Vil man ha fred, med masse venner, så spill i verden 1!

REICH betyr "Holy Roman Empire of the German Nation", og bygger på The Holy Roman Empires tradisjoner og røtter.

Slik som Romerene så på seg selv som overmennesker i sin tid, med verden som sitt domene de skulle herske over, så ser også Det 3. Riket (Das Reich) på verdens innbyggere, som slaver av Det Tredje Riket.


Men du er velkommen når som helst, farmelars. Ta gjerne med deg de 60 vennene dine også. Vi liker litt action, og regner med å få det i bøtter og spann :)

Hvis du følger litt mer med i timen, så er ikke fienden din en stamme på 6 medlemmer om du har sett på kartet ditt, men jeg går ut fra at det er det for deg, og at 60 er et minstekrav å ha i ryggen for at du skal tørre å farme meg :)

Jeg kommer til å se spesielt etter deg, farmelars, for akkurat dine styrker skal ikke få returnere hjem. Lykke til :)


PS! Om Det 3. Riket var ille, var romerne faktisk 10 ganger verre; -De sparte INGEN, hverken barn, kvinner eller noen, ved motstand møtt. Verden skulle bare forsyne dem med ressurser, samt slaver og underholdning for Cirkus :)
 
Sist redigert:

hadenmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Roma er antikt, derfor går det greit :Z

Navnet er faktisk den eneste grunnen til at jeg ikke er interessert i å bli med, for v1 er drittkjedelig.

Men det er nå gøy å være med i D3R da, mye action og "alle" skal ta oss.
Og jeg garanterer at det er ikke noe nazisme med her
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp