For dårlig selvskryt!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Vi har gjennom tidene sett hva som har skjedd med tw.no og vi har gått igjennom mye rart..

Moderatorer og selve twteamet har fått mye motgang og medgang.
De har vært veldig flinke til å fikse problemer raskere og er mer effektive enn de som var før.

Men en ting de ikke er så flinke til, er selvskryt. For å motivere seg selv og motivere andre til å bli med, er det viktig å si hva man har fått til. Det er veldig få som vet alt det twteamet har jobbet med og hva de driver med nå.
Hadde vært en idé om noen skrev det som twteam har fått til i det siste og vil få til framover :)

Positivt eller negativt folkens?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg er enig, Vært her siden dag 1, og har merket at teamet har blitt bedre å bedre.....

Så takker for den tiden dere gir til oss i tw og ha det fint IRL
 

DeletedUser

Guest
noe lignende ja :)

Trenger ikke være heftige greier, men bare noe for å vise hva som blir gjort og hva som er løst ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi har gjennom tidene sett hva som har skjedd med tw.no og vi har gått igjennom mye rart..

Moderatorer og selve twteamet har fått mye motgang og medgang.
De har vært veldig flinke til å fikse problemer raskere og er mer effektive enn de som var før.

Men en ting de ikke er så flinke til, er selvskryt. For å motivere seg selv og motivere andre til å bli med, er det viktig å si hva man har fått til. Det er veldig få som vet alt det twteamet har jobbet med og hva de driver med nå.
Hadde vært en idé om noen skrev det som twteam har fått til i det siste og vil få til framover :)

Positivt eller negativt folkens?

Long time no see Magic Dude. :D

Er dere ikke flinke på selvskryting mener du? Hahahahahaha. Dere skryter mer av dere selv enn hvor mye politikerne skryter når de kan gå på do uten hjelp. :D

Btw. Hvordan står det til med IB for tida? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Long time no see Magic Dude. :D

Er dere ikke flinke på selvskryting mener du? Hahahahahaha. Dere skryter mer av dere selv enn hvor mye politikerne skryter når de kan gå på do uten hjelp. :D

Btw. Hvordan står det til med IB for tida? :confused:

-_-

For det første så er dette skrevet i "Tribalwars.no forum > Generelt > Diskusjoner om moderering og regler".. For det andre så har jeg ikke nevnt IB noen steder...... Og sist, men ikke minst, så har du helt tydelig ikke lest et ord av det som står i det første innlegget... lol...

Og.. em... hvem er du egentlig?
 

DeletedUser

Guest
Haha. Epic kommentar av Fenris, hvem nå enn han er.

Hvis du absolutt skal kommentere det der.. Så kan du like godt svare på det første innlegget også... For det er liksom det denne topicen handler om!:mad:
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Veeel. Jeg er egentlig ikke en stor fan av selvskryt (selv om jeg kanskje kan virke sånn til tider :))

Synes heller brukerne av forumet burde gi flere og bedre tilbakemeldinger på hva de mener om forum modsa på både godt og vondt.
 

DeletedUser

Guest
-_-

For det første så er dette skrevet i "Tribalwars.no forum > Generelt > Diskusjoner om moderering og regler".. For det andre så har jeg ikke nevnt IB noen steder...... Og sist, men ikke minst, så har du helt tydelig ikke lest et ord av det som står i det første innlegget... lol...

Og.. em... hvem er du egentlig?

Har lest det, men kunne ikke dy meg. :D

Husker du ikke meg? :confused::D:eek:

Bare spurte om hvordan det gikk med IB for tida.

Back to topic then. Jeg syns at det er mer enn nok selvskryting allerede. :eek::cool:
 

DeletedUser

Guest
Haha. Epic kommentar av Fenris, hvem nå enn han er.

Jeg er den mystiske dikteren, krigeren og sangeren:confused: fra nord. :D

Er litt skuffet over dere. Ingen her som vet noe om etymologi og norrøn mytologi?

Enig med deg der om at vi burde kunne gi tilbakemeldinger på arbeidet deres i stedet for at dere skal skryte for hver gang dere har løftet en finger og trykka på noen taster. :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg er den mystiske dikteren, krigeren og sangeren:confused: fra nord. :D

Er litt skuffet over dere. Ingen her som vet noe om etymologi og norrøn mytologi?

Enig med deg der om at vi burde kunne gi tilbakemeldinger på arbeidet deres i stedet for at dere skal skryte for hver gang dere har løftet en finger og trykka på noen taster. :D

de gjør ikke det.. de gjør ingenting.. :p
Få folk engasjert og få litt spirit inn i det å være moderator eller spillmoderator!! ;)
 

DeletedUser

Guest
Uten en leder på toppen, blir det vel litt slik.

Anyway. De gjør en bedre og bedre jobb. Selv syntes jeg at de har blitt litt slappere ifm moderering av forumet. Har sett det alt for strengt også, men en mellomting mellom det og dagens nivå kanskje?

Man skal være passe hardhudet for å ta en slik rolle. Stå på alle mod`s. Vi klarer oss ikke uten der ;)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
@ OP

noe lignende disse nyhetsbrevene med opdateringer om TW og TW-staff du vil ha? For å se fremgang, oppnådde mål og utvikling. Ganske greit.
 

DeletedUser

Guest
Foreks. JCs i v1 de bruker ulovlige script, men når jeg sender support så sier de at det er fikset.
 

DeletedUser

Guest
jeg synes de gjør en fantastisk jobb og tenk på at en dag kan det være slutt med TW fordi de ikke hadde hatt lyst til å hjelpe lenger.


_________________________________
I have seen war. I have seen war on land and sea. I have seen
blood running from the wounded. I have seen the dead in the mud.
I have seen cities destroyed. I have seen children starving.
I have seen the agony of mothers and wives. I hate war.

Franklin Delano Roosevelt
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp